Εγνατία Οδός: Συγκλονίζουν τα στοιχεία της ιατροδικαστικής έκθεσης για το θανατηφόρο τροχαίο που σημειώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας (18/8/25) στην Εγνατία Οδό, στην περιοχή της Ξάνθης, όπου τρεις άνθρωποι βρήκαν τραγικό θάνατο.
Ο ιατροδικαστής Νικόλαος Κιφνίδης, που διενήργησε τη νεκροψία – νεκροτομή, κατέγραψε βαριές κακώσεις στο κεφάλι, τον θώρακα και την κοιλιακή χώρα και στους τρεις επιβαίνοντες, πολλαπλά κατάγματα πλευρών, καθώς και ρήξεις ζωτικών εσωτερικών οργάνων. Ειδικότερα, ο οδηγός έφερε και ρωγμώδες κάταγμα στη βάση του κρανίου.
Άμεση απώλεια αισθήσεων πριν ξεσπάσει η φωτιά
Σύμφωνα με τον ιατροδικαστή, οι τραυματισμοί ήταν τόσο σοβαροί που οι τρεις επιβαίνοντες έχασαν ακαριαία τις αισθήσεις τους. Όπως τονίζει, δεν πρόλαβαν να καταλήξουν από τα χτυπήματα, καθώς λιποθύμησαν πριν εκδηλωθεί η φωτιά που τύλιξε το όχημα.
Το σενάριο της πρόσκρουσης στο ρεζερβουάρ
Οι αρχές εξετάζουν το ενδεχόμενο η μοιραία σύγκρουση να έγινε ακριβώς στο σημείο του ρεζερβουάρ του φορτηγού, γεγονός που πιθανότατα προκάλεσε την πυρκαγιά και οδήγησε στον εγκλωβισμό των θυμάτων.
Η Τροχαία συνεχίζει τις έρευνες για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος που έχει συγκλονίσει την Ξάνθη και ολόκληρη τη χώρα.
