Έναν 33χρονο οδηγό συνέλαβαν το βράδυ της Πέμπτης (21/8) οι αστυνομικές αρχές, καθώς εντοπίστηκε να κινείται με ταχύτητα 198 χλμ./ώρα στην εθνική οδό Αθηνών–Λαμίας. Το όχημα ακινητοποιήθηκε στα διόδια της Θήβας, όπου ακολούθησε η αυτόφωρη διαδικασία.
Εφαρμογή του νέου ΚΟΚ
Η υπόθεση αντιμετωπίστηκε με βάση τον νέο, αυστηρότερο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, που προβλέπει αυστηρές ποινές για υπερβολική ταχύτητα.
Συγκεκριμένα, στον 33χρονο επιβλήθηκε πρόστιμο 700 ευρώ και αφαιρέθηκε το δίπλωμα οδήγησης για 60 ημέρες.
Οι ποινές για υπερβολική ταχύτητα
Σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ:
-
Για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας άνω των 50 χλμ./ώρα, το πρόστιμο είναι 700€ και αφαίρεση διπλώματος για 2 μήνες.
-
Σε περίπτωση υποτροπής, το πρόστιμο φτάνει τα 1.000€ και η αφαίρεση διπλώματος τους 6 μήνες.
-
Αν ο οδηγός ξεπεράσει τα 200 χλμ./ώρα ή συμμετέχει σε παράνομους αγώνες, το πρόστιμο εκτοξεύεται στα 2.000€, με αφαίρεση διπλώματος για 1 χρόνο.
Η αυστηροποίηση των ποινών αποσκοπεί στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, τα οποία στη χώρα μας παραμένουν σε υψηλά επίπεδα.
