Βόλος: Η φωνή της 18χρονης κόρης της 36χρονης γυναίκας που δολοφονήθηκε στον Βόλο από τον ίδιο της τον σύζυγο, ραγίζει καρδιές.
Η νεαρή κοπέλα, συντετριμμένη από την οικογενειακή τραγωδία, περιγράφει τον πόνο της, την οργή της αλλά και την απόφαση να σταθεί σαν στήριγμα στα μικρότερα αδέρφια της.
«Δεν θέλω να τον ξαναδώ, αλλά θα του πω κατάμουτρα “ντροπή”»
«Αυτό που έκανε στη μαμά μου, θα το κάνω και εγώ στον ίδιο. Θα τον εκδικηθώ. Δεν θέλω να τον ξαναδώ ποτέ στα μάτια μου! Όμως θα φροντίσω να τον συναντήσω, γιατί θέλω να του πω “ντροπή”» είπε μιλώντας στο taxydromos.gr.
Η ίδια τόνισε πως νιώθει πως έχασε και τους δύο γονείς της: «Την έχασα, έφυγε από τα χέρια του, αλλά για μένα έχουν πεθάνει και οι δύο. Αγαπάω τους γονείς μου, αλλά τώρα πέθαναν και οι δύο. Είμαι εγώ και τα αδέρφια μου».
«Θα γίνω και μάνα και πατέρας για τα αδέρφια μου»
Η 18χρονη, που καλείται ξαφνικά να σηκώσει δυσανάλογο βάρος, δήλωσε αποφασισμένη να αναλάβει τον ρόλο του γονέα: «Δεν έχω πια ούτε μάνα, ούτε πατέρα. Όπως και τα μικρότερα αδερφάκια μου. Εγώ θα γίνω στο εξής για εκείνα και μάνα και πατέρας».
Σε μια συγκλονιστική εξομολόγηση, πρόσθεσε: «Το μυστικό της οικογένειάς μου δεν θα το πω. Θα το κρατάω μέσα μου. Το τι περνούσαμε το ξέρουμε εμείς. Τη μητέρα μου και εμάς τα παιδιά της, μας ζηλεύανε. Ήμασταν μια οικογένεια που τη ζηλεύανε, τη θαυμάζανε. Τώρα αυτός μας κατέστρεψε».
Η στιγμή της σύλληψης
Λίγες ώρες μετά το έγκλημα, ο 40χρονος δράστης εντοπίστηκε μόλις 200 μέτρα από το σπίτι του εγκλήματος, κρυμμένος σε οικόπεδο. Είχε βρει ρούχα σε κάδο και τα φορούσε, προσπαθώντας να διαφύγει. Στα πρώτα του λόγια στους αστυνομικούς εμφανίστηκε αμετανόητος, λέγοντας: «Με απατούσε η γυναίκα μου, τι να έκανα».
Ο συζυγοκτόνος παραμένει κρατούμενος και την Κυριακή (24/8) θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα, για να λάβει προθεσμία προκειμένου να απολογηθεί.
