Βόλος: Συγκλονιστικές είναι οι αποκαλύψεις της 18χρονης κόρης της 36χρονης γυναίκας που δολοφονήθηκε από τον σύζυγό της στον Βόλο, μπροστά στα μάτια των παιδιών τους.
Η νεαρή μίλησε στο MEGA περιγράφοντας καρέ-καρέ τη στιγμή που ο πατέρας της επιτέθηκε με μανία στη μητέρα της.
«Φώναζε βοήθεια και εκείνος τη μαχαίρωσε»
«Ήμουν μπροστά. Φώναζε η μητέρα μου “βοήθεια, βοήθεια” και εκείνος το έκανε γρήγορα και έφυγε. Όλα τα είδα. Kαι όταν τη μαχαίρωσε και όταν την τράβηξε από τα μαλλιά και την έριξε κάτω», δήλωσε η 18χρονη.
Όπως εξηγεί, όλα ξεκίνησαν από έναν ακόμη καβγά που προκλήθηκε λόγω της παθολογικής ζήλιας του πατέρα της: «Τσακώθηκαν επειδή ο πατέρας μου ήταν φουλ ζηλιάρης. Της κοιτούσε το τηλέφωνο. Η μαμά φώναζε “θες να με σκοτώσεις” και αυτός το έκανε».
«Τον πιστέψαμε, αλλά δεν θέλω να τον ξαναδώ»
Η κόρη του ζευγαριού τόνισε ότι το τελευταίο διάστημα οι καβγάδες είχαν ενταθεί: «Είχαν έναν τσακωμό και η μαμά είπε “καλύτερα να χωρίσουμε”. Εκείνος έφυγε για δύο μέρες και μετά γύρισε, λέγοντας ότι το είχε μετανιώσει. Τον πιστέψαμε…».
Με λόγια οργής, η 18χρονη κατέληξε: «Δεν θέλω να τον δω πια μπροστά μου».
Το άγριο έγκλημα, που σημειώθηκε στην είσοδο της πολυκατοικίας της οικογένειας, έχει συγκλονίσει το πανελλήνιο, καθώς τελέστηκε μπροστά στα μάτια τριών από τα τέσσερα παιδιά του ζευγαριού.
