Ο Δήμος Αθηναίων φέρνει ξανά τον κινηματογράφο στις γειτονιές της πόλης, μέσα από τη δράση «Δωρεάν Βραδιές Κινηματογράφου σε Σχολεία του Δήμου Αθηναίων». Από την Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου μέχρι και την Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2025, οι αυλές δημοτικών, γυμνασίων και λυκείων θα μετατραπούν σε υπαίθριες αίθουσες κινηματογράφου για μικρούς και μεγάλους προβάλλοντας 73 ταινίες
Η πρωτοβουλία, που ξεκίνησε με επιτυχία το καλοκαίρι (25 Ιουλίου – 2 Αυγούστου), επιστρέφει με δεύτερη φάση, δίνοντας την ευκαιρία σε γονείς και παιδιά να απολαύσουν 73 δωρεάν προβολές ταινιών σε 19 ημερομηνίες, καλύπτοντας όλες τις Δημοτικές Κοινότητες της Αθήνας.
Το πρόγραμμα προβολών
Το ταξίδι στον κόσμο του παιδικού σινεμά ξεκινά την Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου με τέσσερις ταινίες:
-
«Ο Μικρός Νικόλας πάει Διακοπές» (107ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών, 7η Δ.Κ.)
-
«Επικίνδυνες Ψαρικές Αποστολές» (8ο Γυμνάσιο, Πατήσια, 6η Δ.Κ.)
-
«Το Απίθανο ταξίδι του Μικρού Γκρίζλι» (59ο Γυμνάσιο – 59ο ΓΕΛ, 5η Δ.Κ.)
-
«Ο Λούης και οι Εξωγήινοι» (144ο Δημοτικό, 4η Δ.Κ.)
Οι προβολές συνεχίζονται καθημερινά ή σε επιλεγμένες ημερομηνίες με αγαπημένες παιδικές ταινίες, όπως «Η Μικρή Γοργόνα», «Η Παρέα των Θαυμάτων», «Το Βιβλίο της Ζούγκλας», «Μουλάν», «Γοριλομπελάδες», «Η Πεντάμορφη και το Τέρας», μέχρι και το κλείσιμο στις 5 Οκτωβρίου.
Αναλυτικό πρόγραμμα με σχολεία και τίτλους έχει αναρτηθεί στην επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου.
Ώρες και οδηγίες για το κοινό
Οι προβολές ξεκινούν στις 20:30 μέχρι τις 19 Σεπτεμβρίου και στις 20:00 από τις 20 Σεπτεμβρίου και μετά. Η προσέλευση του κοινού συνιστάται μισή ώρα νωρίτερα.
Η συμμετοχή είναι δωρεάν για όλους, με στόχο να προσφέρει πολιτισμό και ψυχαγωγία στις οικογένειες της πόλης, ενώ τονίζεται η ανάγκη οι θεατές να διατηρούν τους σχολικούς χώρους καθαρούς.
