Για ακόμη μια φορά η Αίγινα βρίσκεται αντιμέτωπη με την τραγική έλλειψη οδηγών ασθενοφόρου, η οποία έχει ήδη κοστίσει ανθρώπινες ζωές. Λιγότερο από δέκα ημέρες μετά τον θάνατο γυναίκας σε παραλία του νησιού, επειδή δεν υπήρχε διαθέσιμο ασθενοφόρο, κάτοικοι και επισκέπτες έγιναν μάρτυρες ενός νέου περιστατικού αδιανόητης αμέλειας.
Το ατύχημα στη Μονή Αγίου Νεκταρίου
Η τραγωδία εκτυλίχθηκε στην Ιερά Μονή Αγίου Νεκταρίου, όπου χιλιάδες πιστοί είχαν συγκεντρωθεί για την εορτή της Ανακομιδής των Τιμίων Λειψάνων. Μια γυναίκα παραπάτησε και έπεσε, τραυματίζοντας σοβαρά τον ώμο της. Παρά τις εκκλήσεις, από το Κέντρο Υγείας ενημέρωσαν πως και πάλι δεν υπήρχε οδηγός για το ασθενοφόρο.
Η αυτοσχέδια «διάσωση» με ράσο
Ο γιατρός Μάριος Μούκας, μιλώντας στο Mega, περιέγραψε τις δραματικές στιγμές:
«Η γυναίκα ήταν πεσμένη κάτω, πονούσε αφόρητα και χρειαζόταν άμεσα φορείο και κολάρο. Αντί για αυτά, περιμέναμε περίπου 45 λεπτά να έρθει περιπολικό. Ο ιερέας από τα Μέγαρα έβγαλε το ράσο του, το περάσαμε κάτω από τη γυναίκα και έτσι την σηκώσαμε για να τη μεταφέρουμε».
Δύο περιστατικά με ένα περιπολικό
Μαζί με την τραυματία γυναίκα, στο ίδιο περιπολικό μεταφέρθηκε και μια άλλη γυναίκα που παρουσίασε λιποθυμικό επεισόδιο. Όπως τόνισε ο γιατρός:
«Αν επρόκειτο για ανακοπή, όπως πριν 20 μέρες, θα περιμέναμε μισή ώρα να έρθει το περιπολικό, χωρίς γιατρό, χωρίς τίποτα».
Η οργή των κατοίκων
Το περιστατικό έχει προκαλέσει αγανάκτηση στην τοπική κοινωνία, που βλέπει την υγεία και τη ζωή των κατοίκων και επισκεπτών να τίθενται σε κίνδυνο εξαιτίας της χρόνιας υποστελέχωσης στο Κέντρο Υγείας του νησιού.
