Ανείπωτη τραγωδία εκτυλίχθηκε το απόγευμα της Τετάρτης (3/9) σε διαμέρισμα στα Πατήσια, όπου μια 37χρονη γυναίκα άφησε την τελευταία της πνοή την ώρα που έφερνε στον κόσμο το παιδί της. Μαζί της πέθανε και το νεογνό, βυθίζοντας στο πένθος την οικογένεια αλλά και ολόκληρη τη γειτονιά.
Η συγκλονιστική μαρτυρία του συζύγου
Ο σύζυγος της γυναίκας, με καταγωγή από τη Γεωργία, περιέγραψε τις δραματικές στιγμές όταν επέστρεψε από τη δουλειά:
«Δεν ήμουν στο σπίτι, γύρισα από τη δουλειά. Τα δύο παιδιά ήρθαν προς το μέρος μου, τη βρήκα νεκρή. Δεν είδα κανένα ψαλίδι», είπε σοκαρισμένος.
Ο ίδιος προσπάθησε με τη βοήθεια μίας γειτόνισσας να κάνει ΚΑΡΠΑ στη σύζυγό του, όμως δεν τα κατάφερε. Όπως διαπιστώθηκε, ο ομφάλιος λώρος είχε κοπεί, χωρίς να είναι ξεκάθαρο υπό ποιες συνθήκες.
Μπροστά στα ανήλικα παιδιά
Όλα εκτυλίχθηκαν μπροστά στα μάτια των δύο παιδιών της οικογένειας, ηλικίας 3 και 5 ετών, που βρίσκονταν στο σπίτι τη στιγμή της τραγωδίας. Η γυναίκα βρισκόταν στον μήνα της και αναμενόταν να γεννήσει τις επόμενες ημέρες.
Τι λένε οι γείτονες
Μια γειτόνισσα, μιλώντας στις κάμερες, ανέφερε πως μίλησε και με τον αδερφό της άτυχης γυναίκας:
«Ήταν ένα αξιόλογο άτομο. Δεν έπρεπε να την αφήσουν μόνη ενώ ήταν έγκυος. Ο αδερφός της μου είπε ότι έκοψε μόνη της τον ομφάλιο λώρο».
Άλλες μαρτυρίες γειτόνων, που δεν έχουν επιβεβαιωθεί, αναφέρουν ότι η γυναίκα είχε γεννήσει και τα δύο προηγούμενα παιδιά της στο σπίτι.
Η έρευνα των Αρχών
Η υπόθεση διερευνάται από τις αρμόδιες Αρχές, ενώ τα ακριβή αίτια θανάτου αναμένεται να αποσαφηνιστούν μετά τη νεκροψία – νεκροτομή από τον ιατροδικαστή.
