Σοκαριστικά στοιχεία βλέπουν το φως της δημοσιότητας για την υπόθεση αρπαγής του βρέφους από τα Καμίνια, το οποίο βρέθηκε εγκαταλελειμμένο σε καρότσι σούπερ μάρκετ κοντά στην Ακρόπολη. Ο 17χρονος που συνελήφθη παραδέχθηκε την πράξη του και αποκάλυψε ότι είχε κινηθεί με το ίδιο σκεπτικό και τον περασμένο Μάιο, όταν είχε αρπάξει ακόμη ένα μωρό από την Ομόνοια.
Η ομολογία που σόκαρε τους αστυνομικούς
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο ανήλικος ομολόγησε ότι άρπαξε το μωρό από τα χέρια της μητέρας του, υποστηρίζοντας πως το έκανε επειδή «μισεί τους Ρομά». Όπως είπε, ήθελε να αποδείξει ότι οι μητέρες τους δεν προσέχουν τα παιδιά τους και τα εκμεταλλεύονται για να επαιτούν. Οι αστυνομικοί που άκουσαν την ομολογία του έκαναν λόγο για ένα άτομο με σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα και αδυναμία λογικής συνέχειας στα επιχειρήματά του.
Η αρπαγή στον Πειραιά και η εγκατάλειψη στην Ακρόπολη
Το περιστατικό που προκάλεσε συναγερμό σημειώθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης. Ο 17χρονος προσέγγισε τη μητέρα του βρέφους κοντά στο λιμάνι του Πειραιά, προσφέρθηκε να αγοράσει βρεφικό γάλα και, μόλις βρήκε την ευκαιρία, πήρε το καρότσι και εξαφανίστηκε. Το παιδί εντοπίστηκε λίγες ώρες αργότερα από περαστικούς στην οδό Καλλιρόης, μέσα σε καρότσι σούπερ μάρκετ.
Ο ίδιος δράστης και στην Ομόνοια
Η δακτυλοσκόπηση αποκάλυψε ότι πρόκειται για τον ίδιο νεαρό που τον περασμένο Μάιο είχε αρπάξει ένα μωρό από τη γιαγιά του σε σούπερ μάρκετ της Ομόνοιας, εγκαταλείποντάς το λίγο αργότερα στον Άλιμο, δίπλα σε κάδο απορριμμάτων. Μάλιστα, είναι το ίδιο πρόσωπο που είχε συλληφθεί το καλοκαίρι σε λεωφορείο στα νότια προάστια, όταν εμφανιζόταν ως ελεγκτής εισιτηρίων και έκοβε πρόστιμα σε ανυποψίαστους επιβάτες.
Οι έρευνες συνεχίζονται
Η αστυνομία έχει προχωρήσει σε νέα έρευνα στο σπίτι του 17χρονου, αναζητώντας στοιχεία για την ψυχολογική του κατάσταση και τυχόν άλλες εμπλοκές του. Ο ίδιος αρνείται οποιαδήποτε σχέση με κυκλώματα εμπορίας ανθρώπων ή παράνομων υιοθεσιών. Την Παρασκευή αναμένεται να οδηγηθεί εκ νέου ενώπιον του Εισαγγελέα Ανηλίκων.
Η σύλληψη της μητέρας
Παράλληλα, οι Αρχές συνέλαβαν τη μητέρα του βρέφους για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου. Σύμφωνα με όσα κατέθεσε, έδωσε το παιδί στον 17χρονο για να την εξυπηρετήσει με ψώνια, με αποτέλεσμα να τεθεί σε σοβαρό κίνδυνο.
Η υπόθεση έχει προκαλέσει σοκ στην κοινή γνώμη, με τις Αρχές να επιχειρούν να ρίξουν φως στα κίνητρα και στη συνολική δράση του 17χρονου, την ώρα που οι δύο απανωτές αρπαγές βρεφών έχουν σημάνει συναγερμό για την ασφάλεια ανηλίκων.
