Συναγερμός σήμανε στο μετρό Θεσσαλονίκης το μεσημέρι του Σαββάτου (6/9), καθώς με εντολή της Αστυνομίας διακόπηκε η λειτουργία των σταθμών «Βούλγαρη» και «Νέα Ελβετία» μετά από εκδήλωση απειλής. Η κυκλοφορία μεταξύ των δύο σταθμών ανεστάλη μέχρι να ολοκληρωθεί η σχετική διερεύνηση.
Κλείνουν σταθμοί για λόγους ασφαλείας
Σύμφωνα με τις αρχές, η απόφαση ελήφθη προληπτικά, στο πλαίσιο των μέτρων ασφαλείας και μέχρι να διευκρινιστεί η φύση της απειλής. Οι συρμοί δεν εξυπηρετούν το τμήμα «Βούλγαρη» – «Νέα Ελβετία» έως νεωτέρας, ενώ η υπόλοιπη γραμμή λειτουργεί κανονικά.
Έξι σταθμοί κλείνουν λόγω ΔΕΘ
Υπενθυμίζεται ότι σήμερα Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου, στις 15:00, κλείνουν προσωρινά έξι ακόμη σταθμοί στο κέντρο της πόλης, λόγω των μέτρων ασφαλείας για την 89η ΔΕΘ. Πρόκειται για τους σταθμούς:
-
«Ευκλείδης»
-
«Παπάφη»
-
«Πανεπιστήμιο»
-
«Σιντριβάνι»
-
«Αγίας Σοφίας»
-
«Βενιζέλου»
Οι συρμοί θα διέρχονται χωρίς να πραγματοποιούν στάσεις, ενώ η επαναλειτουργία τους θα γνωστοποιηθεί με νεότερη ανακοίνωση.
Εκτακτο ωράριο λειτουργίας
Στο πλαίσιο της ΔΕΘ, το μετρό Θεσσαλονίκης λειτουργεί με ειδικό πρόγραμμα:
-
Σάββατο 6/9 – Κυριακή 7/9: 09:00 – 21:00
-
Δευτέρα 8/9 – Παρασκευή 12/9: 15:00 – 21:00
-
Σάββατο 13/9 – Κυριακή 14/9: 09:00 – 21:00
Παράλληλα, θα λειτουργεί εκτάκτως το εκδοτήριο του σταθμού «Σιντριβάνι» για έκδοση και ανανέωση Προσωποποιημένων Καρτών.
