Σοκ προκαλεί η υπόθεση διαφθοράς που αποκαλύφθηκε σε μεγάλο Νοσοκομείο Αθηνών, όπου συνελήφθη ο διευθυντής της Καρδιοχειρουργικής Κλινικής με την κατηγορία ότι ζητούσε φακελάκι από ασθενείς. Ο γιατρός εντοπίστηκε επ’ αυτοφώρω από την Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛ.ΑΣ. με προσημειωμένα χαρτονομίσματα.
Το «φακελάκι» των 5.000 ευρώ
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο καρδιοχειρουργός απαιτούσε από 4.000 έως και 5.000 ευρώ για να αναλάβει προσωπικά την παρακολούθηση ασθενών μετά από χειρουργικές επεμβάσεις. Ουσιαστικά, ο ασθενής έπρεπε να πληρώσει για να έχει τη διαβεβαίωση ότι θα τύχει ιδιαίτερης προσοχής από τον ίδιο τον διευθυντή.
Η καταγγελία που οδήγησε στη σύλληψή του έγινε απευθείας στη Διεύθυνση Εσωτερικών Υποθέσεων της Αστυνομίας και στήθηκε επιχείρηση, με αποτέλεσμα να βρεθεί το φακελάκι με τα προσημειωμένα χρήματα στα χέρια του γιατρού.
Επιχείρηση των «Αδιάφθορων»
Τη διερεύνηση της υπόθεσης χειρίστηκαν οι λεγόμενοι «Αδιάφθοροι» της ΕΛ.ΑΣ., οι οποίοι κινήθηκαν με ταχύτητα ώστε να διασφαλίσουν αδιάσειστα στοιχεία. Μέχρι στιγμής δεν υπήρχε προηγούμενη επίσημη καταγγελία για τον συγκεκριμένο γιατρό γεγονός που κάνει την υπόθεση ακόμη πιο αιφνιδιαστική για τους συναδέλφους και τη διοίκηση του νοσοκομείου.
Το επόμενο βήμα
Ο διευθυντής της Καρδιοχειρουργικής Κλινικής αναμένεται να οδηγηθεί στον εισαγγελέα με κατηγορίες για δωροληψία κατ’ εξακολούθηση. Παράλληλα, θα διερευνηθεί αν υπάρχουν κι άλλοι ασθενείς που έχουν υποστεί αντίστοιχες απαιτήσεις. Η υπόθεση ανοίγει ξανά το ζήτημα των «φακέλων» στα νοσοκομεία και την ανάγκη αυστηρής επιτήρησης ώστε να προστατεύονται οι ασθενείς και να ενισχύεται η εμπιστοσύνη στο δημόσιο σύστημα υγείας.
