Συγκλονισμένη παραμένει η Καλαμάτα μετά το τροχαίο δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή στην 19χρονη Κάτια. Η οικογένεια της άτυχης κοπέλας ζητά την παραδειγματική τιμωρία του οδηγού, με τον πατέρα της να ξεσπά σε δηλώσεις του, καταγγέλλοντας πως δεν «τη σκότωσαν στον δρόμο, αλλά μέσα σε ένα αυτοκίνητο».
Το τροχαίο δυστύχημα
Το βράδυ της Τρίτης, στην οδό Αρτέμιδος, το όχημα που οδηγούσε 23χρονος εξετράπη της πορείας του και προσέκρουσε σε δύο δέντρα της νησίδας, με αποτέλεσμα να ανατραπεί. Η 19χρονη Κάτια, που καθόταν στη θέση του συνοδηγού, τραυματίστηκε θανάσιμα.
Αμέσως μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο Καλαμάτας, όπου οι γιατροί διαπίστωσαν τον θάνατό της. Ο οδηγός νοσηλεύεται βαριά τραυματισμένος.
Το ξέσπασμα του πατέρα
Ο πατέρας της αδικοχαμένης φοιτήτριας μίλησε με πόνο και οργή για την απώλεια του παιδιού του:
«Δεν μου το σκότωσαν στον δρόμο, αλλά μέσα σε ένα αυτοκίνητο. Δώσανε σε ένα παιδί 22–23 χρονών ένα αυτοκίνητο 2.000 με 2.200 κυβικά, δηλαδή από 150 μέχρι 180 άλογα».
Ο ίδιος αποκάλυψε ότι ο οδηγός είχε προκαλέσει και άλλο ατύχημα μόλις έναν μήνα πριν. «Μέσα στην Καλαμάτα δεν συνηθίζονται τέτοια ατυχήματα, ειδικά σε αυτή την περιοχή. Ένα παιδί μόλις 23 ετών οδηγούσε αυτοκίνητο 2.200 κυβικά. Τι περίμεναν;» δήλωσε χαρακτηριστικά.
Οι θέσεις της οικογένειας και οι νομικές κινήσεις
Ο συνήγορος της οικογένειας, Νίκος Ρουσσόπουλος, ανέφερε ότι όλα τα στοιχεία δείχνουν πως το αυτοκίνητο κινείτο με υπερβολική ταχύτητα. «Στο δέντρο που έπεσε το αυτοκίνητο δεν κόπηκε ο κορμός από τη ρίζα. Αυτό σημαίνει ότι το όχημα ‘πέταγε’ μέσα στην πόλη», τόνισε.
Η οικογένεια της 19χρονης ζητά δικαιοσύνη και την απόδοση ευθυνών, επισημαίνοντας ότι το τραγικό δυστύχημα θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί.
