Θεσσαλονίκη: Καταγγελία για βασανισμό ανάπηρου σε μονάδα φροντίδας-Τον ακινητοποιούσαν με ιμάντες

21
Ιανουάριος
2023
ΕΛ.ΑΣ: Αιματηρός διαπληκτισμός μεταξύ δυο ανδρών στο Παγκράτι

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

 

 

 

 

 

Αστυνομικοί του Τμήματος Ασφάλειας Θέρμης, έπειτα από καταγγελία, εντόπισαν και συνέλαβαν ξημερώματα σήμερα (21-01-2023), δύο άτομα που εμπλέκονται σε υπόθεση έκθεσης και σωματικής βλάβης ατόμου με ειδικές ανάγκες νοσηλείας.

 

Πρόκειται για δύο άντρες, 56 και 44 ετών, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε σχετική δικογραφία.

 

Σύμφωνα με την καταγγελία, κατά τη διάρκεια παραμονής του παθόντα σε χώρο που φέρεται να λειτουργούσε ως μονάδα φροντίδας για άτομα με αναπηρία στην περιοχή του Τριλόφου, του οποίου η αδειοδότηση ερευνάται, αυτός στερείτο υπηρεσίες ατομικής καθαριότητας και υγιεινής αλλά και καθαριότητας του χώρου. Παράλληλα, δεν του χορηγείτο επαρκής σίτιση, με συνέπεια την κακή υγειονομική του κατάσταση.

 

Ο 56χρονος εμφανιζόταν ως υπεύθυνος του χώρου, ενώ η φροντίδα του παθόντα είχε ανατεθεί στον 44χρονο, που στερείτο τυπικών και ουσιαστικών προσόντων, ο οποίος φέρεται να του ασκούσε σωματική βία, ακινητοποιώντας τον συχνά στο κρεβάτι του με ιμάντες.

 

Ο παθών μεταφέρθηκε με σταθμό ΕΚΑΒ σε νοσοκομείο της πόλης, όπου και νοσηλεύεται.

 

Η δικογραφία που σχηματίστηκε θα υποβληθεί στον αρμόδιο Εισαγγελέα και οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στη Δικαιοσύνη.

 

 

Στο Καλέντζι Αχαΐας το ΠΑΣΟΚ: Εκδήλωση για τα 30 χρόνια από την απώλεια του Ανδρέα Παπανδρέου

Σε κλίμα βαθιάς πολιτικής συγκίνησης και με το βλέμμα…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ