Σοβαρό περιστατικό δολιοφθοράς κατέγραψε ο ΟΣΕ, μετά τη βλάβη που σημειώθηκε τα ξημερώματα της Κυριακής στο τηλεδιοικούμενο τμήμα Θήβας – Δαύλειας. Το γεγονός προκάλεσε σοβαρή αναστάτωση στη λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου, χωρίς ωστόσο να επηρεαστεί η ασφάλεια της κυκλοφορίας.
Η βλάβη και οι συνέπειες
Το τεχνικό πρόβλημα εμφανίστηκε στις 05:45 το πρωί της Κυριακής, οδηγώντας σε διακοπή επικοινωνίας, απώλεια απεικόνισης και αδυναμία χειρισμών στους ενδιάμεσους σταθμούς. Αμέσως κινητοποιήθηκαν συνεργεία της αναδόχου εταιρείας για αποκατάσταση της βλάβης, ενώ το προσωπικό κυκλοφορίας ανέλαβε τη ρύθμιση της κυκλοφορίας.
Με συντονισμένες ενέργειες, η πλήρης αποκατάσταση του συστήματος επετεύχθη σε λιγότερο από 18 ώρες. Καθ’ όλη τη διάρκεια του περιστατικού, η κυκλοφορία διεξήχθη σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Κυκλοφορίας, με αυστηρά μέτρα ασφάλειας.
Τα ευρήματα της αυτοψίας
Τεχνικό κλιμάκιο μετέβη στο σημείο και από τον έλεγχο προέκυψε ότι δεν επρόκειτο για τυχαία βλάβη. Οι οπτικές ίνες είχαν κοπεί με ψαλίδι, ένδειξη σαφούς δολιοφθοράς. Το φωτογραφικό υλικό παραδόθηκε στην Ελληνική Αστυνομία, η οποία διερευνά το περιστατικό.
Διαβεβαίωση του ΟΣΕ
Σε ανακοίνωσή του, ο ΟΣΕ υπογραμμίζει ότι θα συνεχίσει να λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία και την αδιάλειπτη λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Οι Σιδηρόδρομοι Ελλάδος ενημερώνουν το επιβατικό κοινό ότι χθες το πρωί, στις 05:45, παρουσιάστηκε τεχνικό πρόβλημα στο τηλεδιοικούμενο τμήμα από την έξοδο του Σιδηροδρομικού Σταθμού Θήβας έως τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Δαύλειας. Η βλάβη είχε ως αποτέλεσμα τη διακοπή επικοινωνίας, την απώλεια απεικόνισης και τη μη δυνατότητα χειρισμών στους ενδιάμεσους σταθμούς.
Άμεσα ειδοποιήθηκαν τα συνεργεία της αναδόχου εταιρείας προκειμένου να αποκαταστήσουν το τεχνικό πρόβλημα, ενώ παράλληλα το προσωπικό κυκλοφορίας προχώρησε στις απαιτούμενες ενέργειες για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας.
Με συντονισμένες προσπάθειες όλων των εμπλεκόμενων συνεργείων, επετεύχθη πλήρης αποκατάσταση σε λιγότερο από 18 ώρες, ενώ καθ’ όλη τη διάρκεια του συμβάντος η κυκλοφορία διεξήχθη με αυστηρή τήρηση των κανόνων του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας.
Στο σημείο που εντοπίστηκε η βλάβη, μετέβη τεχνικό κλιμάκιο για αυτοψία. Από τον έλεγχο διαπιστώθηκε ότι είχε προηγηθεί ενέργεια δολιοφθοράς, καθώς οι οπτικές ίνες είχαν κοπεί με ψαλίδι. Κάτι που προκύπτει από το φωτογραφικό υλικό που παραδόθηκε Ελληνική Αστυνομία, στο πλαίσιο της διερεύνησης του περιστατικού.
Ο ΟΣΕ θα συνεχίσει να λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια και την αδιάλειπτη λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου».
