Παρά τη βροχή που πέφτει από το βράδυ της Παρασκευής και τις δυσοίωνες εκτιμήσεις για τον καιρό που θα επικρατήσει σήμερα, η Πάτρα είναι έτοιμη για την τελετή έναρξης του Καρναβαλιού που διοργανώνεται απόψε. Θα είναι το πρώτο Καρναβάλι μετά την πανδημία, τους περιορισμούς και τις απαγορεύσεις.
Στην πλατεία Γεωργίου Α΄, την κατεξοχήν πλατεία του Πατρινού Καρναβαλιού, απόψε στις 21.00, ο Δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης θα κηρύξει την επίσημη έναρξη του Πατρινού Καρναβαλιού 2023 και η Πρόεδρος της ΚΕΔΗΠ-Καρναβάλι Πάτρας Ήρα Κουρή θα καλωσορίσει το πλήθος των φίλων του Πατρινού Καρναβαλιού. Το παραδοσιακό έθιμο του σοκολατοπόλεμου θα έχει την καθιερωμένη παρουσία του με τις ρίψεις των σοκολατοριχτών να γλυκαίνουν το πλήθος.
Η φετινή Τελετή Έναρξης είναι αφιερωμένη στην αναγέννηση που όλοι έχουμε ανάγκη ως μήνυμα της μεγάλης αυτής γιορτή.