Ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους αφέθηκαν οι δύο νεαροί από την Πάτρα που είχαν κατηγορηθεί για τον εμπρησμό στη φωτιά της 13ης Αυγούστου, στην περιοχή του Γηροκομείου. Οι δηλώσεις τους μετά την αποφυλάκιση συγκλονίζουν, καθώς μιλούν για τις δραματικές ημέρες που έζησαν στη φυλακή, ενώ επέμεναν από την πρώτη στιγμή ότι είχαν πάει για να βοηθήσουν στην κατάσβεση.
«Δεν είναι λίγο να μπαίνεις με την ταμπέλα του εμπρηστή στη φυλακή»
Ο 25χρονος, που έμεινε 36 ημέρες προφυλακισμένος, μίλησε με δάκρυα στα μάτια:
«Από τη μία να πηγαίνεις να σβήσεις μια φωτιά και από την άλλη να καταλήγεις στη φυλακή. Είμαι κάτω από τον ουρανό και περπατώ χωρίς χειροπέδες, είναι το πρώτο συναίσθημα. Δεν είναι λίγο να μπαίνεις με την ταμπέλα του εμπρηστή στη φυλακή».
Οι γονείς του δεν μπόρεσαν να κρύψουν τη συγκίνησή τους:
«Είχε χαθεί το χαμόγελο από τα χείλη μας για 36 ημέρες. Περιμέναμε να τον αγκαλιάσουμε, μία αγκαλιά και τίποτε άλλο».
«Πήγαμε να βοηθήσουμε και βρεθήκαμε στη φυλακή»
Συγκλονιστικός και ο 21χρονος συγκατηγορούμενός του, που βρέθηκε κι εκείνος πίσω από τα κάγκελα:
«Νιώθω μία τεράστια ψυχολογική κούραση μετά από όλο αυτό. Ήταν αδιανόητο αυτό που περάσαμε. Πήγαμε να βοηθήσουμε και βρεθήκαμε στη φυλακή. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο που μας στήριξε και μας έδωσε κουράγιο μέσα στη φυλακή».
Η υπόθεση που συγκλόνισε την Πάτρα
Οι δύο νεαροί είχαν συλληφθεί λίγες ώρες μετά την εκδήλωση της πυρκαγιάς, με την κατηγορία ότι είχαν προκαλέσει τον εμπρησμό. Παρά τις απολογίες τους, κρίθηκαν προσωρινά κρατούμενοι.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας και την επανεξέταση της υπόθεσης, αποφασίστηκε η αποφυλάκισή τους με περιοριστικούς όρους.
Η υπόθεση συνεχίζει να διερευνάται από τις Αρχές, ενώ η τοπική κοινωνία εκφράζει ανακούφιση για την αποφυλάκιση των δύο νέων, που υποστηρίζουν με κάθε τρόπο την αθωότητά τους.
