Έγκλημα στη Θεσσαλονίκη: 49χρονος έβαλε σακούλα στο κεφάλι της αδερφής του και την έπνιξε

20
Σεπτέμβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Σοκ προκαλεί η οικογενειακή τραγωδία που σημειώθηκε το πρωί της Κυριακής στη Θεσσαλονίκη, όταν ένας 49χρονος άνδρας δολοφόνησε την ίδια του την αδερφή μέσα στο σπίτι τους. Ο δράστης, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, της πέρασε μια σακούλα στο κεφάλι προκαλώντας της ασφυκτικό θάνατο και αμέσως μετά κάλεσε ο ίδιος την Αστυνομία για να ομολογήσει την αποτρόπαια πράξη του.

Το χρονικό του εγκλήματος στη Χαριλάου

Το φρικτό περιστατικό εκτυλίχθηκε σε διαμέρισμα πολυκατοικίας στην οδό Αλεξανδρείας, στην περιοχή της Χαριλάου. Ο 49χρονος άνδρας, χωρίς –μέχρι στιγμής– να έχουν γίνει γνωστά τα κίνητρά του, πήρε μια σακούλα και την πέρασε στο κεφάλι της 59χρονης αδερφής του, με αποτέλεσμα να την πνίξει. Αμέσως μετά, σε κατάσταση σοκ, κάλεσε το «100» και ανέφερε στους αστυνομικούς τι είχε κάνει.

Η επέμβαση της Αστυνομίας

Περιπολικά της Άμεσης Δράσης έσπευσαν στο διαμέρισμα, όπου βρήκαν το άψυχο σώμα της γυναίκας και τον δράστη να περιμένει. Ο ίδιος δεν προέβαλε καμία αντίσταση και συνελήφθη επί τόπου. Μεταφέρθηκε στο Τμήμα Ασφαλείας Χαριλάου–Αναλήψεως, όπου κρατείται. Η υπόθεση έχει ήδη περάσει στα χέρια των αστυνομικών της Ασφάλειας, οι οποίοι συλλέγουν στοιχεία και καταθέσεις.

Οι πρώτες πληροφορίες για τον δράστη

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, ο 49χρονος αντιμετώπιζε προσωπικά προβλήματα και φέρεται να ζούσε μαζί με την αδερφή του. Γείτονες ανέφεραν ότι δεν είχαν ακούσει ποτέ φωνές ή διαπληκτισμούς, γεγονός που κάνει ακόμη πιο ακατανόητη την πράξη του. Οι Αρχές εξετάζουν όλα τα ενδεχόμενα, ακόμη και την πιθανότητα ψυχολογικών διαταραχών που να σχετίζονται με την αποτρόπαια πράξη.

Συγκλονισμένη η γειτονιά

Το σοκαριστικό έγκλημα έχει βυθίσει στη θλίψη τη γειτονιά της Χαριλάου. Κάτοικοι που γνώριζαν την οικογένεια μιλούν για μια ήσυχη γυναίκα και έναν άνδρα που δεν είχε δώσει ποτέ αφορμές. Όπως ανέφεραν, δεν μπορούν να πιστέψουν ότι μια τέτοια πράξη συνέβη δίπλα τους και μάλιστα από το ίδιο το αίμα του θύματος.

Η τραγωδία στη Θεσσαλονίκη με τον 49χρονο που έπνιξε την αδερφή του φέρνει ξανά στο προσκήνιο το ζήτημα της έμφυλης και ενδοοικογενειακής βίας, αλλά και της ψυχικής υγείας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ