Σοκ προκαλεί η άγρια οικογενειακή τραγωδία στη Θεσσαλονίκη, όπου μια 59χρονη γυναίκα, που είχε μόλις επιστρέψει στο σπίτι της μετά από 12ήμερη νοσηλεία λόγω εγκεφαλικού, δολοφονήθηκε από τον 50χρονο αδελφό της. Ο δράστης έβαλε σακούλα στο κεφάλι της άτυχης γυναίκας, προκαλώντας ασφυξία, και στη συνέχεια τηλεφώνησε στην αστυνομία για να ομολογήσει την πράξη του.
Η επιστροφή από το νοσοκομείο και η μοιραία στιγμή
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η 59χρονη είχε μεταφερθεί στο νοσοκομείο στις 9 Σεπτεμβρίου από τον ίδιο τον αδελφό της, μετά το εγκεφαλικό που υπέστη. Το πρωί του Σαββάτου (20/09), εκείνος τη βοήθησε να επιστρέψει στο διαμέρισμα στην οδό Αλεξανδρείας, στην περιοχή της Χαριλάου. Λίγες ώρες αργότερα, όμως, φέρεται να την έπνιξε τυλίγοντας σακούλα γύρω από τον λαιμό της.
Οι διασώστες του ΕΚΑΒ που έσπευσαν στο σημείο κατέβαλαν προσπάθειες να την επαναφέρουν, όμως ήταν ήδη αργά.
Ο δράστης και οι πρώτες αντιδράσεις
Ο 50χρονος δράστης, ετεροθαλής αδελφός του θύματος, παρέμεινε στο σπίτι και κάλεσε ο ίδιος την αστυνομία.
-
Συνελήφθη επιτόπου και κρατείται.
-
Δεν έχει δώσει εξηγήσεις για τα κίνητρά του.
-
Ζήτησε μόνο να επικοινωνήσει με δικηγόρο.
Σύμφωνα με μαρτυρίες, φρόντιζε ιδιαίτερα την αδελφή του μετά το εγκεφαλικό, ενώ δεν είχε απασχολήσει ποτέ στο παρελθόν τις αρχές για περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας. Είναι παντρεμένος και πατέρας δύο παιδιών.
Η γειτονιά σε σοκ
Η τοπική κοινωνία της Χαριλάου είναι συγκλονισμένη. Κάτοικοι μιλούν για μια οικογένεια χωρίς εμφανή προβλήματα, αδυνατώντας να εξηγήσουν πώς έφτασε στο έγκλημα ο 50χρονος. Οι πρώτες ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες κάνουν λόγο για καυγά ανάμεσα στα δύο αδέλφια πριν τη δολοφονία.
Η υπόθεση προκαλεί ανατριχίλα, καθώς μια γυναίκα που πάλευε να επανέλθει μετά από σοβαρό πρόβλημα υγείας έχασε τη ζωή της από τον ίδιο της τον αδελφό. Οι αρχές διερευνούν τα κίνητρα και τις συνθήκες του εγκλήματος, ενώ η γειτονιά της Θεσσαλονίκης βυθίζεται σε ανείπωτη θλίψη.
