Θεσσαλονίκη: Ασφυκτικό θάνατο έδειξε η νεκροψία για την 59χρονη – Σημάδια πάλης πριν «σβήσει»

22
Σεπτέμβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Σοκάρουν τα ευρήματα της ιατροδικαστικής εξέτασης στη σορό της 59χρονης που δολοφονήθηκε από τον 50χρονο αδελφό της μέσα στο σπίτι της στη Θεσσαλονίκη. Η γυναίκα πέθανε από ασφυξία μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, όταν ο δράστης τύλιξε στο κεφάλι της μια πλαστική σακούλα.

Η πάλη της γυναίκας για να σωθεί

Παρά την ευάλωτη κατάσταση της υγείας της –είχε μόλις επιστρέψει από το νοσοκομείο μετά από εγκεφαλικό– η 59χρονη φέρεται να προσπάθησε να αντισταθεί. Στο σώμα της εντοπίστηκαν σημάδια που δείχνουν ότι πάλεψε σκληρά πριν χάσει τη ζωή της.

Το χρονικό της δολοφονίας

Η τραγωδία σημειώθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου, σε διαμέρισμα στην οδό Αλεξανδρείας. Ο 50χρονος είχε παραλάβει την αδελφή του από το νοσοκομείο και τη συνόδευσε στο σπίτι. Λίγο αργότερα, όπως ισχυρίστηκε, «θόλωσε» και προχώρησε στη δολοφονία, υποστηρίζοντας ότι είχε κουραστεί από τη συμπεριφορά της.

Η ομολογία του δράστη

Μετά την πράξη του, ο κατηγορούμενος τηλεφώνησε στη σύζυγό του λέγοντας ότι «η αδερφή μου δεν θα μας απασχολήσει άλλη φορά». Στη συνέχεια επικοινώνησε με την Αστυνομία και παραδέχθηκε την αποτρόπαια ενέργειά του.

Στον ανακριτή ο 50χρονος

Ο δράστης οδηγήθηκε χθες στα Δικαστήρια Θεσσαλονίκης, όπου του ασκήθηκε δίωξη για ανθρωποκτονία από πρόθεση. Έλαβε προθεσμία να απολογηθεί την Τετάρτη και μέχρι τότε παραμένει υπό κράτηση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ