Συνεχίζεται το θρίλερ στη Βοιωτία με την υπόθεση της 62χρονης διευθύντριας ΚΕΠ που έθαψε τη μητέρα της σε στάβλο προκειμένου να συνεχίσει να εισπράττει τη σύνταξή της. Η γυναίκα, μέσω του δικηγόρου της, δηλώνει μετανιωμένη και υπόσχεται να επιστρέψει τα χρήματα, υποστηρίζοντας πως βρέθηκε σε οικονομικό αδιέξοδο.
Η πορεία της υπόθεσης
Η 62χρονη οδηγήθηκε το πρωί της Δευτέρας (22/9) στο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θήβας. Ζήτησε και έλαβε αναβολή για την απολογία της, με τη δίκη να ορίζεται για την 1η Οκτωβρίου 2025. Μέχρι τότε αφέθηκε ελεύθερη.
Οι κατηγορίες
Σε βάρος της έχουν απαγγελθεί βαρύτατες κατηγορίες: «μη ανακοίνωση ανεύρεσης νεκρού», «ψευδής κατάθεση», «ανθρωποκτονία από αμέλεια» και «απάτη». Στην ομολογία της στην Αστυνομία, ισχυρίστηκε πως η οικονομική δυσπραγία και τα μεγάλα χρέη την οδήγησαν στην απόφαση να αποκρύψει τον θάνατο της 91χρονης μητέρας της.
Η θέση της υπεράσπισης
«Έχει μετανιώσει, ντρέπεται πάρα πολύ και έχει καταλάβει το λάθος της. Ήταν σε πολύ μεγάλη οικονομική ανάγκη και με πολλά χρέη», δήλωσε ο δικηγόρος της, Νικόλαος Γεωργούσης, τονίζοντας ότι η πελάτισσά του θα επιστρέψει τα χρήματα το συντομότερο δυνατό. Όπως αποκάλυψε, η μητέρα της λάμβανε σύνταξη αλλά και επίδομα αναπηρίας.
Η αποκάλυψη
Η υπόθεση αποκαλύφθηκε το περασμένο Σάββατο, ύστερα από ανώνυμη καταγγελία για την εξαφάνιση της ηλικιωμένης. Αρχικά, η 62χρονη προσπάθησε να παραπλανήσει τις αρχές παρουσιάζοντας μια άλλη γυναίκα ως τη μητέρα της. Όταν το σχέδιο κατέρρευσε, παραδέχθηκε πως είχε θάψει τη μητέρα της σε στάβλο δίπλα στο σπίτι τους στο χωριό Κλειδί, συγκλονίζοντας το πανελλήνιο.
