Καρδιοχειρουργός του Ιπποκράτειου με «φακελάκι»: Από τη νοσηλεία σε ΜΑΦ βόλτα για… freddo μετά απο δύο μέρες (vid)

24
Σεπτέμβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ερωτήματα προκαλεί η εικόνα του διευθυντή της καρδιοχειρουργικής κλινικής του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου, ο οποίος κατηγορείται για δωροληψία, να απολαμβάνει καφέ λίγες μόλις ημέρες μετά την αναβολή της δίκης του λόγω νοσηλείας σε Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας (ΜΑΦ).


«Θαύμα» ανάρρωση ή ύποπτη σύμπτωση;

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εκπομπής Live News, ο γιατρός που κατηγορείται ότι απαίτησε φακελάκι από συγγενείς ασθενούς, εντοπίστηκε σε καφετέρια, ενώ την ίδια στιγμή δήλωνε ότι νοσηλεύεται. Η εκπομπή παρουσίασε βιντεοληπτικό υλικό και επικοινώνησε τηλεφωνικά μαζί του.

Στην επικοινωνία ο γιατρός επέμεινε ότι βρίσκεται στον θάλαμο του νοσοκομείου, ωστόσο όταν ρωτήθηκε για το αν βρίσκεται έξω για καφέ, τερμάτισε βιαστικά τη συνομιλία.

Οι διαδοχικές αναβολές της δίκης

Η δίκη του έχει αναβληθεί εκ νέου για τις 27 Ιανουαρίου 2026, καθώς η υπεράσπιση επικαλέστηκε λόγους υγείας. Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει: στο παρελθόν είχε επικαλεστεί ατύχημα από πτώση σε καρέκλα, που επίσης τον εμπόδισε να παραστεί.

Αμφισβητήσεις για το πρόσχημα

Η πλευρά της υποστήριξης της κατηγορίας εξέφρασε έντονη δυσπιστία, θεωρώντας «προσχηματικούς» τους λόγους αναβολής. Ο συνήγορος της καταγγέλλουσας ζήτησε να ελεγχθεί αν πράγματι ο κατηγορούμενος νοσηλεύεται.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Oικιακή βοηθός «ξάφριζε» κοσμήματα και χρηματικά ποσά από σπίτια σε Αθήνα και Κηφισιά

Στη σύλληψη μίας 29χρονης, η οποία κατηγορείται ότι αφαιρούσε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ