Ερωτήματα προκαλεί η εικόνα του διευθυντή της καρδιοχειρουργικής κλινικής του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου, ο οποίος κατηγορείται για δωροληψία, να απολαμβάνει καφέ λίγες μόλις ημέρες μετά την αναβολή της δίκης του λόγω νοσηλείας σε Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας (ΜΑΦ).
«Θαύμα» ανάρρωση ή ύποπτη σύμπτωση;
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εκπομπής Live News, ο γιατρός που κατηγορείται ότι απαίτησε φακελάκι από συγγενείς ασθενούς, εντοπίστηκε σε καφετέρια, ενώ την ίδια στιγμή δήλωνε ότι νοσηλεύεται. Η εκπομπή παρουσίασε βιντεοληπτικό υλικό και επικοινώνησε τηλεφωνικά μαζί του.
Στην επικοινωνία ο γιατρός επέμεινε ότι βρίσκεται στον θάλαμο του νοσοκομείου, ωστόσο όταν ρωτήθηκε για το αν βρίσκεται έξω για καφέ, τερμάτισε βιαστικά τη συνομιλία.
Οι διαδοχικές αναβολές της δίκης
Η δίκη του έχει αναβληθεί εκ νέου για τις 27 Ιανουαρίου 2026, καθώς η υπεράσπιση επικαλέστηκε λόγους υγείας. Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει: στο παρελθόν είχε επικαλεστεί ατύχημα από πτώση σε καρέκλα, που επίσης τον εμπόδισε να παραστεί.
Αμφισβητήσεις για το πρόσχημα
Η πλευρά της υποστήριξης της κατηγορίας εξέφρασε έντονη δυσπιστία, θεωρώντας «προσχηματικούς» τους λόγους αναβολής. Ο συνήγορος της καταγγέλλουσας ζήτησε να ελεγχθεί αν πράγματι ο κατηγορούμενος νοσηλεύεται.
