Σοβαρό τροχαίο σημειώθηκε τα ξημερώματα της Παρασκευής (26/09) στον επαρχιακό δρόμο που συνδέει το Άργος Ορεστικό με το Χιλιόδεντρο Καστοριάς. Δύο άνδρες περίπου 35 ετών τραυματίστηκαν σοβαρά όταν η μηχανή στην οποία επέβαιναν ξέφυγε από την πορεία της και κατέληξε στο οδόστρωμα. Τους τραυματίες εντόπισαν τυχαία περαστικοί που περνούσαν από το σημείο και ειδοποίησαν άμεσα το ΕΚΑΒ.
Το χρονικό του ατυχήματος
Κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, η μοτοσικλέτα που κινούνταν στον δρόμο Άργος Ορεστικό – Χιλιόδεντρο βγήκε εκτός πορείας, με αποτέλεσμα οι δύο αναβάτες να εκτοξευθούν στο οδόστρωμα. Η εικόνα που αντίκρισαν οι περαστικοί ήταν σοκαριστική, καθώς οι δύο άνδρες κείτονταν αιμόφυρτοι χωρίς κράνος.
Η κατάσταση των τραυματιών
-
Οι δύο άνδρες μεταφέρθηκαν αρχικά στο Γενικό Νοσοκομείο Καστοριάς με βαριά τραύματα.
-
Ο ένας από αυτούς διασωληνώθηκε λόγω των κρίσιμων κακώσεών του.
-
Αφού σταθεροποιήθηκε, μεταφέρθηκε στη ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ στη Θεσσαλονίκη.
-
Ο δεύτερος τραυματίας παραμένει σε σοβαρή κατάσταση στο νοσοκομείο Καστοριάς, με τους γιατρούς να παρακολουθούν στενά την εξέλιξή του.
Τα αίτια του δυστυχήματος
Η Τροχαία Καστοριάς διερευνά τις ακριβείς συνθήκες του τροχαίου. Αν και δεν προκύπτει μέχρι στιγμής εμπλοκή άλλου οχήματος, εξετάζεται η εκδοχή ο οδηγός να έχασε τον έλεγχο επειδή τυφλώθηκε από τα φώτα διερχόμενου αυτοκινήτου.
Τραγική λεπτομέρεια: κανένας από τους δύο άνδρες δεν φορούσε κράνος, αν και ένα εντοπίστηκε στο σημείο της πτώσης.
Το τροχαίο στην Καστοριά έρχεται να προστεθεί στη μαύρη λίστα των σοβαρών ατυχημάτων με μηχανές, αναδεικνύοντας για ακόμη μια φορά τη σημασία της προσοχής στο δρόμο αλλά και της χρήσης κράνους.
