Ο Πάνος Ρούτσι, πατέρας θύματος της σιδηροδρομικής τραγωδίας στα Τέμπη, συνεχίζει για 12η ημέρα την απεργία πείνας, παρά το γεγονός ότι η εισαγγελέας πρωτοδικών Λάρισας έκανε δεκτό το αίτημά του για εκταφή του γιου του. Ο ίδιος επιμένει πως δεν αρκεί μια τυπική διαδικασία ταυτοποίησης, αλλά ζητά να γίνουν τοξικολογικές και ιστολογικές εξετάσεις ώστε να διαπιστωθούν με σαφήνεια τα αίτια θανάτου.
Το αίτημα του πατέρα
Σύμφωνα με δικαστικές πηγές, η παραγγελία που δόθηκε αφορά την εκταφή, ωστόσο το εύρος των εξετάσεων που θα ακολουθήσουν δεν έχει ακόμη ξεκαθαριστεί. Δηλαδή, δεν έχει αποσαφηνιστεί εάν θα περιοριστούν σε έλεγχο DNA ή αν θα γίνουν και πιο εξειδικευμένες τοξικολογικές και βιοχημικές αναλύσεις.
«Μας κοροϊδεύουν»
Σε δηλώσεις του στους δημοσιογράφους, ο κ. Ρούτσι έκανε λόγο για εμπαιγμό, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν πρόκειται να σταματήσει την απεργία πείνας: «Μας κοροϊδεύουν, συνεχίζω τον αγώνα μου μέχρι τέλους», ανέφερε χαρακτηριστικά. Το απόγευμα αναμένεται να τοποθετηθεί εκ νέου, παρουσιάζοντας αναλυτικά τη στάση του μετά τις τελευταίες εξελίξεις.
