Ξάνθη: Σοκ προκαλεί στην τοπική κοινωνία της Ξάνθης η σύλληψη ενός αστυνομικού, ο οποίος φέρεται να απήγαγε, να ξυλοκόπησε και να εγκατέλειψε έναν 40χρονο Έλληνα-Γερμανό πολίτη. Το περιστατικό σημειώθηκε το πρωί του Σαββάτου (27/9), ενώ ο αστυνομικός βρισκόταν εκτός υπηρεσίας.
Το χρονικό της υπόθεσης
Σύμφωνα με καταγγελία, ο αστυνομικός φορώντας πολιτικά προσέγγισε τον 40χρονο στην περιοχή του Σουνίου Ξάνθης, τον θεώρησε παράνομα διαμένοντα μετανάστη, του πέρασε χειροπέδες και τον έβαλε στο πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου του. Στη συνέχεια τον μετέφερε σε χωράφι στο Σέλερο, όπου τον ξυλοκόπησε και τον εγκατέλειψε.
Το θύμα, που πάσχει από σκλήρυνση κατά πλάκας και έχει δυσκολίες στην επικοινωνία, είχε επιστρέψει προσωρινά στην Ξάνθη για να επισκεφθεί τους γονείς του.
Η αντίδραση της Αστυνομίας
Η υπόθεση ερευνήθηκε άμεσα από τις αρμόδιες αρχές, με αποτέλεσμα τη σύλληψη του αστυνομικού. Εκτός από την ποινική διαδικασία, ξεκίνησε και πειθαρχική έρευνα σε βάρος του.
Σε ανακοίνωσή της, η Ελληνική Αστυνομία τονίζει:
«Η Ελληνική Αστυνομία επιδεικνύει μηδενική ανοχή σε συμπεριφορές που δεν συνάδουν με την αποστολή και τον ρόλο της, ενώ παράλληλα ενεργοποιεί άμεσα κάθε προβλεπόμενη ποινική και πειθαρχική διαδικασία. Στόχος παραμένει η διασφάλιση της νομιμότητας, η ενίσχυση της διαφάνειας και η εμπέδωση της εμπιστοσύνης των πολιτών προς τον θεσμό».
Ο κατηγορούμενος αστυνομικός αναμένεται να οδηγηθεί στον αρμόδιο Εισαγγελέα.
