Η τραγωδία στα Τέμπη οδηγείται οριστικά στη Δικαιοσύνη, καθώς η Πρόεδρος Εφετών Λάρισας έδωσε το «πράσινο φως» για την παραπομπή σε δίκη 36 κατηγορουμένων. Η απόφαση αυτή ανοίγει τον δρόμο για μια δίκη-σταθμό που θα διεξαχθεί στο Συνεδριακό Κέντρο του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, στη Λάρισα.
Η απόφαση της Προέδρου Εφετών
Η Πρόεδρος Εφετών συμφώνησε με την εισαγγελική πρόταση για παραπομπή των κατηγορουμένων στο ακροατήριο. Στο εδώλιο θα καθίσουν συνολικά 36 πρόσωπα, ανάμεσά τους στελέχη του ΟΣΕ, της ΕΡΓΟΣΕ, της Hellenic Train, της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) αλλά και του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών.
Βαρύ κατηγορητήριο για τους 33
Από τους 36 κατηγορούμενους, οι 33 αντιμετωπίζουν κατηγορίες σε βαθμό κακουργήματος, οι οποίες επισύρουν ποινές έως και ισόβια κάθειρξη. Το κατηγορητήριο αφορά παραλείψεις και ευθύνες που, σύμφωνα με τις αρχές, οδήγησαν στη φονική σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη.
Τι απομένει για τη δίκη
Απομένουν ορισμένα τυπικά ζητήματα για να οριστεί η ημερομηνία της δίκης:
-
η σύνταξη του κλητηρίου θεσπίσματος,
-
η μετάφραση στα ιταλικά για τους κατηγορούμενους που σχετίζονται με τη Hellenic Train,
-
ο ακριβής προσδιορισμός της πρώτης συνεδρίασης.
Η δίκη θα διεξαχθεί στο Συνεδριακό Κέντρο του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, στη Λάρισα, ώστε να υπάρχει επαρκής χώρος για τις οικογένειες των θυμάτων, τους κατηγορούμενους και τους συνηγόρους.
Η παραπομπή των κατηγορουμένων σηματοδοτεί το επόμενο κρίσιμο βήμα στην πορεία απονομής Δικαιοσύνης για την πολύνεκρη τραγωδία στα Τέμπη.
