Βοιωτία: Νέα δεδομένα προκύπτουν στην πολύκροτη υπόθεση της Βοιωτίας, όπου μία 62χρονη διευθύντρια ΚΕΠ ομολόγησε ότι έθαψε τη μητέρα της στην αυλή του σπιτιού τους, για να συνεχίσει να εισπράττει τη σύνταξή της. Το πόρισμα της ανθρωπολόγου που εξέτασε τα ευρήματα παραδόθηκε στις αρχές, προσδιορίζοντας τον χρόνο θανάτου της ηλικιωμένης μεταξύ 2021 και 2023.
Χωρίς ενδείξεις εγκληματικής ενέργειας
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του MEGA, η ανθρωπολόγος δεν εντόπισε στοιχεία που να παραπέμπουν σε εγκληματική ενέργεια. Ωστόσο, το ακριβές έτος θανάτου της 91χρονης παραμένει ασαφές, γεγονός που αφήνει ανοιχτό το ερώτημα για πόσο χρονικό διάστημα η κόρη της εισέπραττε παράνομα τη σύνταξή της.
Συνεχίζονται οι έρευνες
Παρά τις καταθέσεις μαρτύρων και την πολύμηνη έρευνα της Αστυνομίας, το «παζλ» της υπόθεσης δεν έχει ακόμη συμπληρωθεί. Οι αρχές εξετάζουν όλα τα ενδεχόμενα, ενώ αναζητούνται επιπλέον στοιχεία που θα δώσουν ξεκάθαρες απαντήσεις για τον χρόνο και τις συνθήκες θανάτου της ηλικιωμένης.
