Ένα αδιανόητο περιστατικό σημειώθηκε στον Ασπρόπυργο, όταν πυροσβέστες που κλήθηκαν να κατασβέσουν φωτιά βρέθηκαν αντιμέτωποι με ομάδα ατόμων που τους επιτέθηκαν και μάλιστα τους απείλησαν με όπλο. Το περιστατικό συνέβη στον καταυλισμό της Νέας Ζωής, όπου σύμφωνα με μαρτυρίες έκαιγαν καλώδια και στρώματα.
Οι επιθέσεις στα πυροσβεστικά οχήματα
Όταν το πρώτο όχημα της Πυροσβεστικής έφτασε στο σημείο, τρία άτομα κινήθηκαν κατά των πυροσβεστών. Ο ένας κρατούσε καδρόνι, ο δεύτερος λοστό και ο τρίτος, φορώντας μπαλακλάβα, τους απείλησε με όπλο. Σχεδόν ταυτόχρονα, δεύτερο πυροσβεστικό όχημα που πλησίασε στο σημείο δέχθηκε και αυτό επίθεση, αυτή τη φορά από ομάδα 7-8 ατόμων.
Ζήτησαν συνοδεία ΟΠΚΕ για να συνεχίσουν
Υπό τον φόβο για την ασφάλειά τους, οι πυροσβέστες αναγκάστηκαν να καλέσουν την ΟΠΚΕ προκειμένου να καταφέρουν να προσεγγίσουν τη φωτιά και να επιχειρήσουν κατάσβεση. Το περιστατικό έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις στις τάξεις της Πυροσβεστικής, καθώς αναδεικνύει τον κίνδυνο που διατρέχουν οι άνδρες και οι γυναίκες της υπηρεσίας την ώρα που εκτελούν το καθήκον τους.
