Σκηνές φρίκης στη μέση του δρόμου. Ο δράστης παραβίασε κόκκινο, τσακώθηκε με μοτοσικλετιστή και τον τραυμάτισε σοβαρά στο μάτι πριν εξαφανιστεί.
Σκηνές ωμής βίας εκτυλίχθηκαν το μεσημέρι της Παρασκευής στην Ιερά Οδό, στη συμβολή με τη Λεωφόρο Κηφισού, όταν ένας καβγάς μεταξύ δύο οδηγών κατέληξε σε αιματηρή επίθεση.
Από έναν καβγά για το φανάρι σε αιματηρή επίθεση στη μέση του δρόμου
Σύμφωνα με πληροφορίες, οδηγός ΙΧ παραβίασε το κόκκινο φανάρι, προκαλώντας την οργή ενός μοτοσικλετιστή που βρισκόταν στο σημείο. Ο δεύτερος άρχισε να διαμαρτύρεται, όμως ο οδηγός του αυτοκινήτου σταμάτησε, βγήκε έξω με άγριες διαθέσεις κρατώντας ένα κατσαβίδι και τον πλησίασε απειλητικά.
Πριν προλάβει κανείς να αντιδράσει, ο δράστης κάρφωσε το κατσαβίδι στο αριστερό μάτι του μοτοσικλετιστή και στη συνέχεια επιβιβάστηκε στο αυτοκίνητό του, εγκαταλείποντας το σημείο.
Το θύμα μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο Γενικό Κρατικό Νίκαιας, όπου νοσηλεύεται με σοβαρό τραυματισμό στο μάτι.
Η ΕΛ.ΑΣ. διεξάγει έρευνα για τον εντοπισμό και τη σύλληψη του δράστη, ο οποίος παραμένει ασύλληπτος.
