Αναστάτωση επικράτησε το πρωί της Κυριακής, όταν ο Οδοντωτός Σιδηρόδρομος ακινητοποιήθηκε για δεύτερη φορά σε λίγες ημέρες, αυτή τη φορά στο 7,4ο χιλιόμετρο της διαδρομής Διακοπτού – Καλαβρύτων.
Το τρένο ακινητοποιήθηκε σε ιδιαίτερα επικίνδυνο σημείο, μέσα σε βραχώδη και απόκρημη περιοχή, με αποτέλεσμα οι επιβάτες να εγκλωβιστούν σε απότομο και βραχώδες σημείο, καθιστώντας την κατάσταση δύσκολη και επικίνδυνη.
Προσπάθειες διάσωσης
Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, η βλάβη δεν περιορίστηκε μόνο στο κύριο δρομολόγιο, καθώς πρόβλημα προέκυψε και στο βαγόνι που στάλθηκε για να περισυλλέξει τους επιβάτες και να τους μεταφέρει σε ασφαλές σημείο. Η διαδικασία καθυστέρησε σημαντικά, με αποτέλεσμα να σημάνει συναγερμός στις τοπικές αρχές.
Στην περιοχή έσπευσε εξαμελής ορειβατική ομάδα της 6ης ΕΜΑΚ, η οποία επιχειρεί να προσεγγίσει το σημείο ώστε να απεγκλωβίσει τους επιβάτες και να τους μεταφέρει με ασφάλεια. Οι καιρικές συνθήκες και το δύσβατο του εδάφους δυσκολεύουν το έργο των διασωστών, ενώ μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν αναφορές για τραυματισμούς.
Η νέα αυτή βλάβη επαναφέρει στο προσκήνιο τα σοβαρά ζητήματα συντήρησης του ιστορικού Οδοντωτού, που παραμένει ένα από τα πιο εμβληματικά αλλά και προβληματικά μέσα μεταφοράς της χώρας.
