Ήπιο ισχαιμικό επεισόδιο υπέστη ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος, ο οποίος νοσηλεύεται στο νοσοκομείο «Γ. Γεννηματάς».
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο προκαθήμενος της Ελλαδικής Εκκλησίας βρίσκεται σε καλή κατάσταση, είναι ήρεμος και συνεργάσιμος με τους γιατρούς, ενώ παραμένει εκτός κινδύνου. Οι θεράποντες ιατροί τον υποβάλλουν σε σειρά προληπτικών εξετάσεων και έχουν συστήσει παραμονή για νοσηλεία και παρακολούθηση τις επόμενες ώρες.
Όπως μετέδωσε η ΕΡΤ, το επεισόδιο που υπέστη ο Αρχιεπίσκοπος χαρακτηρίζεται ήπιο, ενώ η γενική του εικόνα θεωρείται σταθερή και καθησυχαστική. Οι συνεργάτες του παρακολουθούν διακριτικά την πορεία της υγείας του, μεταφέροντας ότι διατηρεί αισιοδοξία και καλή διάθεση.
