Στο νοσοκομείο ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος – Υπέστη ήπιο ισχαιμικό επεισόδιο, νοσηλεύεται εκτός κινδύνου

12
Οκτώβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ήπιο ισχαιμικό επεισόδιο υπέστη ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος, ο οποίος νοσηλεύεται στο νοσοκομείο «Γ. Γεννηματάς».

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο προκαθήμενος της Ελλαδικής Εκκλησίας βρίσκεται σε καλή κατάσταση, είναι ήρεμος και συνεργάσιμος με τους γιατρούς, ενώ παραμένει εκτός κινδύνου. Οι θεράποντες ιατροί τον υποβάλλουν σε σειρά προληπτικών εξετάσεων και έχουν συστήσει παραμονή για νοσηλεία και παρακολούθηση τις επόμενες ώρες.

Όπως μετέδωσε η ΕΡΤ, το επεισόδιο που υπέστη ο Αρχιεπίσκοπος χαρακτηρίζεται ήπιο, ενώ η γενική του εικόνα θεωρείται σταθερή και καθησυχαστική. Οι συνεργάτες του παρακολουθούν διακριτικά την πορεία της υγείας του, μεταφέροντας ότι διατηρεί αισιοδοξία και καλή διάθεση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Ηράκλειο: Έργο-μαμούθ 5,7 εκατ. ευρώ για δύο νέες αστικές παραλίες στην παραλιακή

Ένα από τα σημαντικότερα και πιο σύνθετα έργα, το…

Rafael Oliveira: Ποιος είναι ο νέος CEO της Heineken που καλείται να σώσει τις πωλήσεις μπίρας

Η Heineken προχωρά σε μια ιστορική αλλαγή στην ηγεσία…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ