Αισθητά καλύτερα είναι στην υγεία του ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος, ο οποίος αναμένεται να πάρει εξιτήριο έως το μεσημέρι της Δευτέρας (13 Οκτωβρίου 2025) από το νοσοκομείο «Γεννηματάς», όπου νοσηλεύτηκε προληπτικά.
Εσπευσμένη μεταφορά στο νοσοκομείο
Ο Προκαθήμενος της Ελλαδικής Εκκλησίας μεταφέρθηκε την Κυριακή στο νοσοκομείο με ιδιωτικό ασθενοφόρο, έπειτα από έντονη αδιαθεσία που ένιωσε. Αν και τα συμπτώματα δεν κρίθηκαν ανησυχητικά, οι γιατροί συνέστησαν άμεση ιατρική αξιολόγηση λόγω της ηλικίας του και των αυξημένων υποχρεώσεών του.
Οι εξετάσεις «καθαρές» – Επιστρέφει στα καθήκοντά του
Σύμφωνα με πληροφορίες της εκπομπής «Το Πρωινό» του ΑΝΤ1, οι ιατρικές εξετάσεις του Αρχιεπισκόπου ήταν καθαρές, ενώ ο ίδιος αισθάνεται πολύ καλύτερα. Κατά τη διάρκεια της παραμονής του στο νοσοκομείο, μάλιστα, φέρεται να ήταν ιδιαίτερα ευδιάθετος και δραστήριος, εκφράζοντας μάλιστα την επιθυμία να ευλογεί τους υπόλοιπους ασθενείς.
«Χαρούμενος και έτοιμος να επιστρέψει»
Ο Μητροπολίτης Βαρθολομαίος, μιλώντας στην ίδια εκπομπή, επιβεβαίωσε ότι ο Αρχιεπίσκοπος είναι χαρούμενος και σε καλή διάθεση, αναμένοντας την έξοδό του από το νοσοκομείο.
«Μιλήσαμε και ήταν ευδιάθετος. Χθες ήταν κουρασμένος, καθώς η προηγούμενη εβδομάδα ήταν γεμάτη από εργασίες και τη χειροτονία του νέου επισκόπου Σκιάθου. Ένιωσε κόπωση και πήγε προληπτικά στο νοσοκομείο. Οι εξετάσεις του είναι θαυμάσιες και είναι έτοιμος να επιστρέψει στα καθήκοντά του», σημείωσε χαρακτηριστικά ο ιεράρχης.
Εντατικό πρόγραμμα και ανάγκη ξεκούρασης
Το πρόσφατο, ιδιαίτερα βαρύ πρόγραμμα του Αρχιεπισκόπου, που περιελάμβανε λειτουργικές τελετές και διοικητικές υποχρεώσεις, φαίνεται ότι οδήγησε σε προσωρινή κόπωση. Οι θεράποντες ιατροί του συνέστησαν λίγες ημέρες ξεκούρασης και περιορισμό δραστηριοτήτων, πριν επιστρέψει πλήρως στα καθήκοντά του.
