Η τραγική ιστορία της 53χρονης από το Μαρμάρι Ευβοίας που είχε κακοποιηθεί άγρια από τον σύζυγό της, έλαβε το πιο οδυνηρό τέλος.
Η γυναίκα, που νοσηλευόταν επί εννέα μήνες παλεύοντας για τη ζωή της, άφησε την τελευταία της πνοή στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας, βυθίζοντας στο πένθος την οικογένειά της και προκαλώντας οργή για ένα ακόμη περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας που εξελίχθηκε σε τραγωδία.
Το χρονικό της φρίκης στο Μαρμάρι
Στις 19 Ιανουαρίου, η 53χρονη μεταφέρθηκε βαριά τραυματισμένη στο νοσοκομείο Καρύστου. Ο σύζυγός της υποστήριξε αρχικά πως έπεσε ενώ έκανε εξωτερικές εργασίες, όμως τα σοβαρά τραύματα και μια ανώνυμη καταγγελία αποκάλυψαν την αλήθεια.
Η γυναίκα έφερε εκτεταμένες κακώσεις στο σώμα και στο κεφάλι, αποτέλεσμα άγριου ξυλοδαρμού. Λίγες ώρες αργότερα διακομίστηκε στον Ευαγγελισμό, όπου υποβλήθηκε σε αλλεπάλληλες επεμβάσεις.
Μάχη 9 μηνών στα νοσοκομεία
Η 53χρονη υπεβλήθη ακόμη και σε μεταμόσχευση κρανίου, όμως ο οργανισμός της δεν άντεξε.
Όπως ανέφερε συγγενικό της πρόσωπο, η γυναίκα παρέμενε κλινήρης και δεν είχε επαφή με το περιβάλλον λόγω της σοβαρής εγκεφαλικής βλάβης.
Μετά τη μακρά νοσηλεία στον Ευαγγελισμό, μεταφέρθηκε στη Λάρισα για αποκατάσταση, όμως πριν από λίγες ημέρες παρουσίασε επιδείνωση και κατέληξε στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο.
Ο δράστης και οι εξελίξεις στην υπόθεση
Ο 65χρονος σύζυγος είχε συλληφθεί και προφυλακιστεί με την κατηγορία της απόπειρας ανθρωποκτονίας, κατηγορία που πλέον αναμένεται να μετατραπεί σε ανθρωποκτονία από πρόθεση.
Οι μαρτυρίες από το περιβάλλον της γυναίκας περιγράφουν χρόνια κακοποίηση. Συγγενείς ανέφεραν ότι συχνά τη συναντούσαν με μώλωπες και σημάδια βίας, ενώ η ίδια φέρεται να είχε εξομολογηθεί πως τη χτυπούσε “με ό,τι έβρισκε μπροστά του”.
Η υπόθεση της 53χρονης από την Εύβοια έρχεται να προστεθεί στη μαύρη λίστα των θυμάτων ενδοοικογενειακής βίας στην Ελλάδα.
Ένα ακόμη τραγικό περιστατικό που υπενθυμίζει πως πίσω από τους αριθμούς υπάρχουν ζωές, γυναίκες που ζητούσαν βοήθεια και δεν πρόλαβαν να σωθούν.
