Η συγκλονιστική εξομολόγηση της γυναίκας του αστυνομικού της Βουλής: «Ζούσαμε στην κόλαση για 16 χρόνια»

16
Οκτώβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Με φωνή που τρέμει, αλλά και βλέμμα που δείχνει αποφασισμένο να μη σωπάσει ξανά, η 35χρονη γυναίκα του αστυνομικού της Βουλής μίλησε για πρώτη φορά δημόσια στην Τατιάνα Στεφανίδου, σπάζοντας τη σιωπή της μετά από 16 χρόνια φόβου, κακοποίησης και τρόμου.

Η γυναίκα  επίσης αστυνομικός  αποκάλυψε τον εφιάλτη που βίωνε η ίδια και τα παιδιά της, μέσα στο ίδιο της το σπίτι, περιγράφοντας στιγμές φρίκης που, όπως λέει, δεν θα ξεχάσει ποτέ.

Τον Νοέμβριο του 2024, η είδηση της σύλληψης, ενός αστυνομικού που υπηρετεί στη Βουλή για την σεξουαλική κακοποίηση των παιδιών του αλλά και για πράξεις που διέπραξε  που δεν τις χωράει ο ανθρώπινος νους, αποτέλεσαν γροθιά και ταρακούνησαν ολόκληρη την Ελλάδα.  Η πολύτεκνη οικογένεια που απαριθμεί έξι παιδιά έγινε το  πρώτο θέμα συζήτησης για μεγάλο χρονικό διάστημα.

«Το πρώτο χαστούκι ήταν η αρχή του τέλους»

Η γνωριμία τους ξεκίνησε σαν μια δυνατή αγάπη, όταν εκείνη ήταν μόλις 18 ετών. Πολύ γρήγορα όμως ο άνθρωπος που θεωρούσε προστάτη της, έγινε ο φόβος της.

Όπως περιγράφει, ο αρχικός ενθουσιασμός μετατράπηκε σύντομα σε εφιάλτη, καθώς ο τότε προϊστάμενός της άρχισε να επιδεικνύει βίαιη και ελεγκτική συμπεριφορά.
«Ένα χαστούκι για ασήμαντη αφορμή ήταν το πρώτο σημάδι. Από εκεί και μετά ζούσα στην απόλυτη απομόνωση. Φόβος, βία, εξευτελισμός. Ένιωθα πως δεν είχα πια ζωή», είπε χαρακτηριστικά η 35χρονη, που πλέον ζει μακριά από τον εν διαστάσει σύζυγό της

Η καταγγελία που συγκλόνισε τη χώρα

Η υπόθεση ήρθε στο φως στα τέλη του 2024, όταν η γυναίκα βρήκε τη δύναμη να καταγγείλει στις αρχές όσα συνέβαιναν μέσα στο σπίτι της οικογένειας, περιγράφοντας περιστατικά συστηματικής κακοποίησης σε βάρος της ίδιας και των παιδιών της,  φέρνοντας στο φως μια υπόθεση που σόκαρε ολόκληρη τη χώρα.

  Ο 45χρονος αστυνομικός συνελήφθη και προφυλακίστηκε, αντιμετωπίζοντας σοβαρότατες κατηγορίες κακουργηματικού χαρακτήρα ανάμεσά τους για βιασμό κατ’ εξακολούθηση, ενδοοικογενειακή βία και κατάχρηση ανηλίκων.

Η γυναίκα, αν και κατηγορήθηκε για συνέργεια, δεν προφυλακίστηκε, καθώς οι αρχές έκριναν ότι συνεργάστηκε πλήρως με την έρευνα και υπήρξε και η ίδια θύμα ενός

Από την ημέρα εκείνη, όπως λέει, «ξεκίνησε η ζωή από την αρχή».

«Φοβόμουν. Πίστευα ότι δεν θα μας πιστέψει κανείς»

Στη συνέντευξή της, περιέγραψε τη σιωπή των χρόνων εκείνων ως αποτέλεσμα απόλυτου φόβου:
«Φοβόμουν ότι θα μας σκοτώσει. Μας απειλούσε όλους. Δεν ήξερα πού να στραφώ. «Με έκαιγε με αναπτήρα και τσιγάρο. Έσταζε κερί στις γενετικές περιοχές. Και να ούρλιαζα δεν σταμάταγε. Επειδή του άρεσαν τα σκουλαρίκια στη γενετική περιοχή, μου έκανε αυτός την τρύπα βελόνα και το έβαλε, ήμουν και εγώ εγκλωβισμένη, ψυχικά και σωματικά», είπε χαρακτηριστικά η 35χρονη.

Όπως τόνισε, η καταγγελία της έγινε μόνο όταν ένιωσε ότι τα παιδιά της δεν κινδύνευαν πια, σύμφωνα με το tlife.gr

Η 35χρονη μητέρα των έξι παιδιών μίλησε  για τον εφιάλτη που είχε γίνει η καθημερινότητα όλων τους μέσα στο σπίτι. Κατάγγειλε ότι ο σύζυγος της κακοποιούσε τα κορίτσια σε τακτά χρονικά διαστήματα, ενώ ταυτόχρονα έβαζε την ίδια να συνευρίσκεται ερωτικά με το γιο της.

Μάλιστα σύμφωνα με τα λεγόμενα της ο σύζυγος της, την ανάγκαζε να παρενοχλεί  σεξουαλικά το παιδί σε πολύ μικρή ηλικία.

«Την πρώτη φορά που μου ζήτησε να πειράξω το παιδί ήταν όταν φόραγε την πάνα του» λέει στη συνέντευξη της στο newsit.gr η 35χρονη, ενώ ταυτόχρονα αναφέρει ότι ο 45χρονος βιντεοσκοπούσε όλες τις αρρωστημένες πράξεις του.

 «Όνειρο του ήταν  να ανοίξουμε έναν οίκο ανοχής, όπου θα εκδιδόμαστε εγώ και τα κορίτσια. Για τα αγόρια δεν ξέρω τι μέλλον θα είχαν.

Ο φόβος την εμπόδισε να προχωρήσει νωρίτερα στην καταγγελία που θα λύτρωνε τόσο την ίδια όσο και τα παιδιά της. Ανέφερε ότι αναγκάστηκε να υποκύψει στις διαταγές του συζύγου της, ενώ πολλές φορές αισθανόταν  αηδία και απέχθεια για τις σεξουαλικές πράξεις που της επέβαλλε.

«Έζησα μέσα στον φόβο,  αλλά τώρα θέλω μόνο να ακουστεί η αλήθεια και να προστατευτούν τα παιδιά μου», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Αποτάχθηκαν και οι δύο – Ξεκινά η δίκη

Ο αστυνομικός και η σύζυγός του αποτάχθηκαν επίσημα από την ΕΛ.ΑΣ., ενώ η δίκη για την πολύκροτη υπόθεση έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στις 7 Ιανουαρίου 2026. Ιανουαρίου 2026.
Η ίδια δηλώνει αποφασισμένη να παλέψει μέχρι τέλους για την αλήθεια και προσπαθεί να ξανασταθεί στα πόδια της, με μοναδικό στόχο την ασφάλεια των παιδιών της και την απονομή δικαιοσύνης.
«Δεν θέλω εκδίκηση. Θέλω δικαιοσύνη. Να μάθει ο κόσμος τι ζούσαμε και να μη φοβηθεί καμία γυναίκα να μιλήσει», είπε με δάκρυα στα μάτια.

Οι δηλώσεις του δικηγόρου της

Ο δικηγόρος της, Γιάννης Μπαρκαγιάννης, περιέγραψε μια γυναίκα «βαθιά τραυματισμένη ψυχικά, που έζησε για χρόνια κάτω από τρομοκρατία και εξευτελισμό».

«Οι πραγματογνώμονες διαπίστωσαν ότι πάσχει από χρόνια κατάθλιψη, αποτέλεσμα μακροχρόνιας ενδοοικογενειακής βίας. Ο φόβος και ο ψυχολογικός έλεγχος κρατούν τα θύματα σιωπηλά για χρόνια. Η κοινωνία και οι θεσμοί οφείλουν να τα στηρίξουν και όχι να τα αμφισβητούν», σημείωσε.
Όπως σημείωσε:
«Η εντολέας μου υπέστη χρόνια κακοποίηση και ψυχολογική χειραγώγηση. Ο φόβος είναι αυτός που κρατά τα θύματα σιωπηλά. Τώρα χρειάζονται στήριξη, όχι αμφισβήτηση».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Σταυρούλα Λεβεντάκη: Η τελευταία φωτογραφία της 45χρονης πριν δολοφονηθεί – Ξεσπά ο αδερφός της

Η τελευταία φωτογραφία της 45χρονης Σταυρούλας Λεβεντάκη πριν από…

Μουντιάλ 2026-Ιορδανία: Ποδοπατήθηκαν φίλαθλοι στο Αμάν, ένας νεκρός και οκτώ τραυματίες

Ένας νεκρός και οκτώ τραυματίες είναι ο τραγικός απολογισμός…

ΕΛΑΣ: Η ΝΔ παράγει τελικά περισσότερα σκάνδαλα από όσα μπορεί να καταναλώσει η ελληνική κοινή γνώμη

«Η Νέα Δημοκρατία του κ. Μητσοτάκη παράγει τελικά περισσότερα…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ