Στα χέρια της Αστυνομίας έπεσε το βράδυ της Παρασκευής (17/10) στη Θεσσαλονίκη μια 37χρονη αλλοδαπή, η οποία φέρεται να ευθύνεται για δύο ληστείες που διαπράχθηκαν μέσα σε λίγες ώρες, χρησιμοποιώντας σπρέι πιπεριού για να εξουδετερώνει τα θύματά της.
Σύμφωνα με την αστυνομική έρευνα, η γυναίκα, μαζί με μία συνεργό που αναζητείται, επιτέθηκαν αρχικά το πρωί της ίδιας ημέρας σε 27χρονο αλλοδαπό, στην περιοχή της οδού Γιαννιτσών. Εκεί, αφού τον ψέκασαν με σπρέι πιπεριού, άρπαξαν από το εσωτερικό του αυτοκινήτου του πορτοφόλι με 800 ευρώ.
Λίγες ώρες αργότερα, δρώντας με παρόμοιο τρόπο, στόχευσαν έναν 40χρονο Έλληνα στη Μενεμένη. Μετά τον ψεκασμό, αφαίρεσαν από το όχημά του πορτοφόλι που περιείχε 150 ευρώ και προσωπικά του έγγραφα.
Από την προανάκριση προέκυψε ότι σε βάρος της 37χρονης εκκρεμούσε καταδικαστική απόφαση του Μονομελούς Εφετείου Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με την οποία της είχε επιβληθεί ποινή κάθειρξης 5 ετών για παράβαση του νόμου περί εξαρτησιογόνων ουσιών.
Η συλληφθείσα οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης, ενώ οι έρευνες συνεχίζονται για τον εντοπισμό της συνεργού της.
