Θάνατος 16χρονης στο Γκάζι: Η ΕΛ.ΑΣ. απαντά στον Γεωργιάδη – «Μας ενημέρωσε ο πατέρας, όχι το νοσοκομείο»

23
Οκτώβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Αντιπαράθεση ξέσπασε ανάμεσα στο Υπουργείο Υγείας και την Ελληνική Αστυνομία για το πότε και από ποιον υπήρξε ενημέρωση σχετικά με τον θάνατο της 16χρονης, που κατέρρευσε έξω από κλαμπ στο Γκάζι τα ξημερώματα της Κυριακής (19/10).
Η ΕΛ.ΑΣ., με επίσημη ανακοίνωση, διαψεύδει ουσιαστικά τον υπουργό Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, ο οποίος νωρίτερα είχε δηλώσει ότι το νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» ενημέρωσε άμεσα τις αρχές.

Η ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ.

Στην ανακοίνωση που εξέδωσε το απόγευμα της Πέμπτης, η Ελληνική Αστυνομία ξεκαθαρίζει ότι η ενημέρωση για τον θάνατο της 16χρονης έγινε από τον πατέρα της, ο οποίος μετέβη στο Α.Τ. Ομονοίας, και όχι από το νοσοκομείο.

«Μεσημβρινές ώρες της Κυριακής 19-10-2025, πατέρας 16χρονης μετέβη στο Αστυνομικό Τμήμα Ομόνοιας με αναγγελία θανάτου της κόρης του από δημόσιο νοσοκομείο.
Στο πλαίσιο της προανάκρισης που διενεργήθηκε, λήφθηκαν καταθέσεις από φιλικά πρόσωπα της 16χρονης, σύμφωνα με τις οποίες, η ανήλικη, όπως και οι ίδιοι, πριν απ’ το συμβάν είχαν προβεί σε κατανάλωση αλκοόλ σε κατάστημα στο Γκάζι.
Για το περιστατικό δεν προκύπτει προηγούμενη τηλεφωνική ή άλλου είδους ενημέρωση στο Κέντρο της Άμεσης Δράσης ή σε Αστυνομική Υπηρεσία.
Η προανάκριση βρίσκεται σε εξέλιξη.»

Η ανακοίνωση αυτή έρχεται λίγες ώρες μετά τη δήλωση του υπουργού Υγείας, ο οποίος είχε επιμείνει ότι το νοσοκομείο τήρησε τις διαδικασίες και ενημέρωσε εγκαίρως την αστυνομία.

Τι απάντησε ο Άδωνις Γεωργιάδης

Ο Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας νωρίτερα το πρωί της Πέμπτης, είχε αναφέρει πως το νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» ενημέρωσε την ΕΛ.ΑΣ. αμέσως μετά την ολοκλήρωση των προσπαθειών ανάνηψης, ενώ υπερασπίστηκε και το ΕΚΑΒ, τονίζοντας ότι δεν υπήρξε καμία καθυστέρηση στη διακομιδή.

«Όταν έληξαν οι προσπάθειες αναζωογόνησης υπήρξε επικοινωνία του νοσοκομείου με την αστυνομία.
Το κορίτσι μεταφέρθηκε άμεσα από το ΕΚΑΒ – έφτασε μέσα σε 7 λεπτά. Παραλήφθηκε πρακτικά νεκρό, άσφυγμο, με μυδρίαση», δήλωσε χαρακτηριστικά ο υπουργός στο Action24.

Τι λέει η 1η Υγειονομική Περιφέρεια

Η διοίκηση της 1ης ΥΠΕ επιβεβαίωσε ότι η 16χρονη διακομίστηκε στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» περίπου στη 1:30 π.μ. σε κατάσταση πλήρους ανακοπής και χωρίς συνοδό, αναφέροντας ότι τηρήθηκαν όλα τα προβλεπόμενα πρωτόκολλα.

«Με οδηγία της εφημερεύουσας καρδιολόγου πραγματοποιήθηκε από τον νοσηλευτή βάρδιας κλήση προς το Α.Τ. Συντάγματος μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του νοσοκομείου», σημειώνει η ανακοίνωση της ΥΠΕ, επιβεβαιώνοντας πως έγινε προσπάθεια επικοινωνίας με την αστυνομία.

Η έρευνα συνεχίζεται

Η υπόθεση παραμένει ανοιχτή, με τις τοξικολογικές εξετάσεις να αναμένονται τις επόμενες ημέρες, προκειμένου να ρίξουν φως στα ακριβή αίτια του θανάτου της 16χρονης.
Οι αρχές ερευνούν παράλληλα τις συνθήκες κάτω από τις οποίες η ανήλικη κατανάλωσε αλκοόλ και το πώς βρέθηκε αναίσθητη έξω από το κλαμπ στο Γκάζι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Αντι-γκράφιτι εκστρατεία στην Καλαμαριά: Εθελοντές καθάρισαν το παραλιακό μέτωπο ενόψει του Μετρό

Με πινέλα, κουβάδες και έντονη διάθεση προσφοράς, δεκάδες εθελοντές…

Οικονομικός μετασχηματισμός και επενδύσεις 3 δισ. ευρώ από τον όμιλο AKTOR

Σε μια ιστορική καμπή για το ελληνικό επιχειρείν, ο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ