«Η κατάληψή μας είναι ένδειξη αγάπης και διαμαρτυρίας», αναφέρουν οι συμμαθητές της
Σε κλίμα οδύνης και οργής, τελεί υπό κατάληψη από χθες το Πρότυπο ΕΠΑΛ Ταύρου, το σχολείο όπου φοιτούσε η 16χρονη μαθήτρια που έχασε τη ζωή της έξω από κλαμπ στο Γκάζι τα ξημερώματα της περασμένης Κυριακής.
Οι μαθητές προχώρησαν σε αυτή την κίνηση ως ένδειξη σεβασμού και αγάπης για τη συμμαθήτριά τους, αλλά και διαμαρτυρίας για τον τρόπο με τον οποίο, όπως υποστηρίζουν, η διεύθυνση του σχολείου διαχειρίστηκε το τραγικό γεγονός.
«Η κατάληψή μας εκφράζει σεβασμό και πένθος»
Σε ανακοίνωση που εξέδωσαν, οι μαθητές σημειώνουν:
«Η κατάληψή μας εκφράζει την αγάπη και τον σεβασμό μας προς τη φίλη μας που “έφυγε” τόσο ξαφνικά, αλλά ταυτόχρονα αποτελεί διαμαρτυρία για τον τρόπο που η διευθύντρια χειρίστηκε το γεγονός, χωρίς την απαιτούμενη ευαισθησία και σεβασμό».
Όπως αναφέρουν, είχαν ζητήσει να αφιερωθεί μία ώρα μνήμης για τη 16χρονη, κάτι που εγκρίθηκε μόνο «μετά από έντονη συζήτηση».
«Την ημέρα της κηδείας, το σχολείο λειτούργησε κανονικά»
Οι μαθητές υποστηρίζουν πως, παρότι η διευθύντρια είχε ενημερώσει ότι το σχολείο θα παραμείνει κλειστό την ημέρα της κηδείας, τελικά λειτούργησε κανονικά, γεγονός που θεωρούν «έλλειψη σεβασμού».
Παράλληλα, εκφράζουν πικρία για σχόλια που –όπως αναφέρουν– έγιναν περί «εκμετάλλευσης της κατάστασης», ενώ χαρακτηρίζουν ασέβεια το γεγονός ότι συνεχίζει να ακούγεται μουσική στα διαλείμματα, «παρά το πένθος που επικρατεί».
Το 15μελές συμβούλιο του σχολείου δηλώνει ότι η κινητοποίηση θα συνεχιστεί «μέχρι να υπάρξει μια ανθρώπινη και ουσιαστική στάση απέναντι στη μνήμη της συμμαθήτριάς μας».
