Με τραγούδια, χειροκροτήματα και δάκρυα συγκίνησης, πλήθος κόσμου συνόδευσε τον Διονύση Σαββόπουλο στην τελευταία του κατοικία στο Α΄ Νεκροταφείο. Αθηνών. Υπό τους ήχους της «Συννεφούλας» και του «Ας κρατήσουν οι χοροί», η πομπή προχώρησε αργά, ενώ η Φιλαρμονική του Δήμου Αθηναίων και η Χορωδία της ΕΡΤ έπαιζαν και τραγουδούσαν τα πιο αγαπημένα του τραγούδια αυτά που σημάδεψαν εποχές και ενώθηκαν για πάντα με τη φωνή του.
Η στιγμή ήταν φορτισμένη από συγκίνηση αλλά και βαθιά αγάπη. Οι παρευρισκόμενοι τραγουδούσαν δυνατά, αποχαιρετώντας τον «Νιόνιο» της ελληνικής μουσικής με τις ίδιες λέξεις και νότες που ένωσαν γενιές. Καθώς η μπάντα του Πολεμικού Ναυτικού έπαιζε τη «Συννεφούλα», το πλήθος ακολουθούσε ρυθμικά, μετατρέποντας την πομπή σε έναν ζωντανό ύμνο αγάπης και ευγνωμοσύνης.
Με συγκίνηση και σεβασμό, τόσο η Χορωδία της ΕΡΤ όσο και η Φιλαρμονική του Δήμου Αθηναίων αποχαιρέτησαν μελωδικά τον σπουδαίο καλλιτέχνη με τραγούδια όπως το «Μη μιλάς άλλο γι’ αγάπη» και το «Ας κρατήσουν οι χοροί», που ακούγονταν κατά τη διάρκεια της ταφής.
Το τελευταίο τραγούδι έμοιαζε να αντηχεί σαν υπόσχεση πως η μουσική του Διονύση Σαββόπουλου θα κρατήσει για πάντα, όσο υπάρχουν άνθρωποι που τραγουδούν τα λόγια του.
