Σήμερα, Πέμπτη 30 Οκτωβρίου, όλη η Ελλάδα φοράει τα “καλά” της για τη μεγάλη Γιορτή του Σινεμά. Από τα μεγάλα multiplex της Αθήνας μέχρι τα θερινά και τους μικρούς κινηματογράφους της επαρχίας, όλες οι προβολές και όλες οι ταινίες παίζονται με ενιαίο εισιτήριο μόλις 2 ευρώ. Για μια ολόκληρη μέρα, η χώρα μετατρέπεται σε μια τεράστια κινηματογραφική αίθουσα, γεμάτη φως, εικόνες και ιστορίες.
Η μαγεία του σινεμά επιστρέφει με ενιαίο εισιτήριο
Η Γιορτή του Σινεμά, που έχει πλέον καθιερωθεί ως θεσμός, επιστρέφει για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, δίνοντας την ευκαιρία σε μικρούς και μεγάλους να απολαύσουν τη μαγεία της μεγάλης οθόνης χωρίς περιορισμούς. Σήμερα, κάθε ταινία και κάθε προβολή, ανεξάρτητα από το είδος ή το σινεμά, προσφέρεται με ενιαία τιμή εισόδου 2 ευρώ.
Οι κινηματογράφοι σε όλη τη χώρα συμμετέχουν στη γιορτή, από τις πρεμιέρες του Χόλιγουντ και τις πολυαναμενόμενες ελληνικές παραγωγές, μέχρι τις παιδικές ταινίες και τα ανεξάρτητα φιλμ. Είναι η μέρα που το σινεμά ανήκει σε όλους.
Από τις νέες κυκλοφορίες του Χόλιγουντ μέχρι τις ελληνικές παραγωγές που ξεχωρίζουν, τα σινεμά γεμίζουν και πάλι με θεατές. Όπως αναφέρουν οι διανομείς, η φετινή συμμετοχή ξεπερνά κάθε προηγούμενο, με δεκάδες αίθουσες σε όλη τη χώρα να συμμετέχουν στο κινηματογραφικό αυτό πανηγύρι.
Αναλυτικά οι ταινίες και οι προβολές που συμμετέχουν στη Γιορτή του Σινεμά
εδώ
Το φεστιβάλ της Θεσσαλονίκης στο πνεύμα της Γιορτής
Στο πνεύμα της ημέρας, και το 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης συμμετέχει ενεργά στη Γιορτή του Σινεμά, η οποία συμπίπτει με την έναρξή του. Αν και η τελετή έναρξης θα πραγματοποιηθεί αποκλειστικά με προσκλήσεις, οι υπόλοιπες προβολές της πρώτης ημέρας θα γίνουν με το ειδικό εισιτήριο των 2 ευρώ, δίνοντας το στίγμα μιας κινηματογραφικής εμπειρίας που συνδέει όλη τη χώρα.
Μια μέρα για όλους – και για τη μεγάλη οθόνη
Η σημερινή ημέρα δεν είναι απλώς μια ακόμα έξοδος για σινεμά. Είναι μια γιορτή για την τέχνη, τη συλλογική εμπειρία και τη νοσταλγία των σκοτεινών αιθουσών. Η μυρωδιά από τα ποπ κορν, τα φώτα που χαμηλώνουν, και η στιγμή που η ιστορία ξεκινά ξανά στην οθόνη, συνθέτουν τη μαγεία που μόνο ο κινηματογράφος μπορεί να προσφέρει.
Ένα κινηματογραφικό “ραντεβού” που έγινε θεσμός
Η Γιορτή του Σινεμά δεν είναι απλώς μια προσφορά· είναι μια υπενθύμιση της δύναμης που έχει η εικόνα να ενώνει τους ανθρώπους. Είναι η μέρα που η μεγάλη οθόνη γεμίζει από γέλια, δάκρυα, συγκίνηση και παρέες. Μια μέρα που αποδεικνύει πως το σινεμά παραμένει ζωντανό, σύγχρονο και – έστω για σήμερα – προσιτό σε όλους.
Η μαγεία του σινεμά με ένα εισιτήριο των 2 ευρώ
Σήμερα, η καλύτερη απόδραση δεν βρίσκεται μακριά βρίσκεται στη γωνία κάθε δρόμου, πίσω από τις βαριές κουρτίνες ενός κινηματογράφου. Με ένα εισιτήριο των 2 ευρώ, η Ελλάδα θυμάται πως ο κινηματογράφος δεν είναι πολυτέλεια, αλλά κομμάτι της καθημερινής μας ζωής.
