Σοκ έχει προκαλέσει στην Πάτρα ο θάνατος ενός 50χρονου άνδρα, ο οποίος βρέθηκε νεκρός το πρωί του Σαββάτου (1/11), έπειτα από πτώση από τον δεύτερο όροφο της πολυκατοικίας όπου διέμενε, στην οδό Καποδιστρίου.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο άνδρας έπεσε στην εσωτερική αυλή της πολυκατοικίας και εντοπίστηκε από περιοίκους, οι οποίοι ειδοποίησαν αμέσως τις Αρχές. Στο σημείο έσπευσαν αστυνομικοί της Άμεσης Δράσης και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, ωστόσο ήταν ήδη αργά.
Ο 50χρονος, που ζούσε μόνος του, είχε χάσει και τους δύο γονείς του τα προηγούμενα χρόνια και φέρεται να αντιμετώπιζε καρδιολογικά και ψυχολογικά προβλήματα, σύμφωνα με πληροφορίες του tempo24.news.
Οι αστυνομικές αρχές διεξάγουν έρευνα για να διαπιστωθούν οι ακριβείς συνθήκες του τραγικού περιστατικού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
