Ένα τραγικό περιστατικό συγκλονίζει το Κορωπί και ολόκληρη τη χώρα:
Ένας 22χρονος νεαρός νοσηλεύεται διασωληνωμένος στη ΜΕΘ του νοσοκομείου «Γ. Γεννηματάς» μετά από challenge με φίλους του να καταπιεί ολόκληρο μπέργκερ χωρίς να το μασήσει.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο 22χρονος διασκέδαζε με την παρέα του σε γνωστό σημείο του Κορωπίου, όταν αποφάσισαν να δοκιμάσουν ένα επικίνδυνο challenge,να καταπιούν ολόκληρο το μπέργκερ, χωρίς να το μασήσουν
Κατά τη διάρκεια του «στοιχήματος», ο νεαρός πνίγηκε, καθώς φράχτηκε ο αεραγωγός του. Οι φίλοι του, πανικόβλητοι, δεν μπόρεσαν να του προσφέρουν τις απαραίτητες πρώτες βοήθειες, μέχρι να φτάσει το ΕΚΑΒ.
Οι διασώστες του ΕΚΑΒ που έφτασαν στο σημείο επιχείρησαν ΚΑΡΠΑ, κατάφεραν να τον επαναφέρουν και τον μετέφεραν εσπευσμένα στο νοσοκομείο, όπου διασωληνώθηκε. Η κατάστασή του χαρακτηρίζεται εξαιρετικά κρίσιμη, με γιατρούς να εκφράζουν φόβους για μη αναστρέψιμες βλάβες σε ζωτικά όργανα.
Παγώνη: «Τραγικές καταστάσεις – πρέπει όλοι να γνωρίζουμε πρώτες βοήθειες»
Η Ματίνα Παγώνη, μιλώντας στην εκπομπή Buongiorno του MEGA, επιβεβαίωσε τη σοβαρότητα της κατάστασης του 22χρονου:
«Είναι τραγικές καταστάσεις αυτές. Ένα 22χρονο παιδί που πήγε να διασκεδάσει, αυτή τη στιγμή βρίσκεται διασωληνωμένο, με πολύ σοβαρά προβλήματα στον εγκέφαλο, στους νεφρούς και σε όλα τα όργανα. Είναι μια εξαιρετικά δύσκολη κατάσταση».
Η κ. Παγώνη επισήμανε πως το περιστατικό αναδεικνύει τη σημασία των πρώτων βοηθειών:
«Δεν υπήρχε κανείς από την παρέα που να ήξερε να του προσφέρει πρώτες βοήθειες. Το ΕΚΑΒ έφτασε, του έκαναν ΚΑΡΠΑ, όμως κάθε δευτερόλεπτο μετράει. Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί όταν τρώμε και να ξέρουμε να αντιδρούμε σε τέτοιες περιπτώσεις».
Το μήνυμα των γιατρών
Οι γιατροί του νοσοκομείου «Γ. Γεννηματάς» συνεχίζουν τη μάχη για να κρατήσουν στη ζωή τον νεαρό, ενώ τονίζουν την ανάγκη ενημέρωσης των πολιτών για την αντιμετώπιση πνιγμονής.
Η τραγική υπόθεση υπενθυμίζει πόσο επικίνδυνα μπορεί να αποδειχθούν ανόητα στοιχήματα και διαδικτυακά challenges, που μπορεί να έχουν ανεπανόρθωτες συνέπειες.
