Σε ιδιαίτερα κρίσιμη κατάσταση παραμένει ο 22χρονος φοιτητής που κατέρρευσε σε εστιατόριο στο Κορωπί, όταν πνίγηκε από μπέργκερ το οποίο έφραξε τους αεραγωγούς του. Η στέρηση οξυγόνου για περίπου δύο λεπτά έχει προκαλέσει σοβαρές βλάβες σε ζωτικά όργανα, με τους γιατρούς να δίνουν μάχη στη ΜΕΘ του “Γεννηματάς”.
Ο νεαρός είχε βγει για φαγητό με φίλους όταν ξαφνικά άρχισε να δυσκολεύεται να αναπνεύσει. Οι αυτόπτες περιγράφουν ότι «πανικοβλήθηκε και μετά από λίγα δευτερόλεπτα κατέρρευσε». Όπως λένε, δεν είχε σφυγμό και δεν ανέπνεε μέχρι να φτάσουν οι διασώστες του ΕΚΑΒ, οι οποίοι προσπάθησαν να τον επαναφέρουν επί τόπου.
Η μάχη στη ΜΕΘ
Ο 22χρονος μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο «Γεννηματάς», όπου νοσηλεύεται διασωληνωμένος στη ΜΕΘ. Οι γιατροί προσπαθούν να σταθεροποιήσουν τη λειτουργία των οργάνων του, όμως το διάστημα χωρίς οξυγόνο φαίνεται πως έχει αφήσει βαριά σημάδια. «Τα επόμενα 24ωρα είναι εξαιρετικά κρίσιμα», αναφέρει μέλος της ιατρικής ομάδας.
Πώς συνέβη το περιστατικό
Μαρτυρίες αναφέρουν ότι ο νεαρός κατάπιε μεγάλη ποσότητα φαγητού χωρίς να τη μασήσει, με αποτέλεσμα να φράξει ολόκληρος ο αεραγωγός του. «Πάλευε να πάρει ανάσα και πανικοβλήθηκε», είπε φίλος του, περιγράφοντας τα τελευταία δευτερόλεπτα πριν σωριαστεί στο πάτωμα του εστιατορίου.
Το πλήρωμα του ΕΚΑΒ έφτασε σε λίγα λεπτά και τον μετέφερε με αναπνευστική υποστήριξη στο νοσοκομείο.
Ο πατέρας του 22χρονου, μιλώντας στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA», ζήτησε να μη στοχοποιηθούν οι φίλοι που ήταν μαζί του. «Δεν θέλω να κατηγορηθεί κανείς από τα παιδιά», είπε συγκινημένος, τονίζοντας ότι πρόκειται για ένα τραγικό ατύχημα.
Ο νεαρός φοιτητής δίνει μια εξαιρετικά δύσκολη μάχη στη ΜΕΘ, με τη στέρηση οξυγόνου να έχει προκαλέσει βαρύτατες επιπλοκές. Γιατρoί και οικογένεια περιμένουν με αγωνία τις επόμενες ώρες, οι οποίες θα καθορίσουν τα περιθώρια ανάρρωσης και τη συνολική πορεία της υγείας του.
