Δύο αλλοδαποί συνελήφθησαν στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» με 44 κιλά ναρκωτικά τύπου skunk, σε μία από τις μεγαλύτερες κατασχέσεις των τελευταίων μηνών. Οι Αρχές έφτασαν στα ίχνη τους αξιοποιώντας πληροφορίες από την Homeland Security Investigations της αμερικανικής πρεσβείας στην Αθήνα, οδηγώντας σε μια καλά οργανωμένη επιχείρηση.
Η άφιξη και ο εντοπισμός των δραστών
Οι δύο άνδρες κατέφθασαν αεροπορικώς από χώρα του εξωτερικού και εντοπίστηκαν από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών στο χώρο αφίξεων. Κατά τον έλεγχο των αποσκευών τους βρέθηκαν 84 νάιλον συσκευασίες με ακατέργαστη κάνναβη υδροπονικής καλλιέργειας (skunk), συνολικού βάρους 44 κιλών.
Τα κατασχεθέντα
Στις έρευνες που ακολούθησαν κατασχέθηκαν:
– 44 κιλά κάνναβης υδροπονικής καλλιέργειας
– 210 ευρώ
– Δύο κινητά τηλέφωνα
– Δύο βαλίτσες που χρησιμοποιήθηκαν για τη μεταφορά των ναρκωτικών
Οι συλληφθέντες θεωρούνται μέλη διεθνούς κυκλώματος εισαγωγής ναρκωτικών και φέρεται να είχαν ρόλο μεταφορέα στη συγκεκριμένη επιχείρηση.
Η συνέχεια της έρευνας
Οι δύο άνδρες οδηγήθηκαν στην αρμόδια εισαγγελική Αρχή, ενώ η ΕΛ.ΑΣ. συνεχίζει την έρευνα για τον εντοπισμό και άλλων μελών του κυκλώματος που δραστηριοποιείται εκτός Ελλάδας. Η υπόθεση εκτιμάται ότι θα αποκαλύψει διαδρομές και συνεργασίες σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
