Κλειστοί οι σταθμοί του μετρό Δάφνη και Άγιος Δημήτριος λόγω προβλήματος ηλεκτροδότησης

18
Νοέμβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Έκλεισαν προσωρινά οι σταθμοί της Γραμμής 2 του Μετρό Δάφνη και Άγιος Δημήτριος, λόγω προβλήματος στην ηλεκτροδότηση.

Όπως ενημερώνει η ΣΤΑΣΥ, η κυκλοφορία διεξάγεται στα τμήματα Ανθούπολη – Άγιος Ιωάννης και Ελληνικό – Ηλιούπολη.

Η ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ

Σας ενημερώνουμε, πως οι σταθμοί της Γραμμής 2 του Μετρό Δάφνη και Αγ. Δημήτριος έκλεισαν προσωρινά, λόγω προβλήματος ηλεκτροδότησης της Γραμμής. Η κυκλοφορία διεξάγεται στα τμήματα Ανθούπολη- Αγ. Ιωάννης και Ελληνικό- Ηλιούπολη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Άγριος καυγάς στη Βουλή: Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τα δάνεια του Νόμου Κατσέλη – Η «έκρηξη» Πιερρακάκη

Μετά από μια θυελλώδη συνεδρίαση και έντονη πολιτική αντιπαράθεση…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ