Έκλεισαν προσωρινά οι σταθμοί της Γραμμής 2 του Μετρό Δάφνη και Άγιος Δημήτριος, λόγω προβλήματος στην ηλεκτροδότηση.
Όπως ενημερώνει η ΣΤΑΣΥ, η κυκλοφορία διεξάγεται στα τμήματα Ανθούπολη – Άγιος Ιωάννης και Ελληνικό – Ηλιούπολη.
Η ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ
Σας ενημερώνουμε, πως οι σταθμοί της Γραμμής 2 του Μετρό Δάφνη και Αγ. Δημήτριος έκλεισαν προσωρινά, λόγω προβλήματος ηλεκτροδότησης της Γραμμής. Η κυκλοφορία διεξάγεται στα τμήματα Ανθούπολη- Αγ. Ιωάννης και Ελληνικό- Ηλιούπολη.
