Πέθανε ο 22χρονος που κατάπιε αμάσητο ολόκληρο μπέργκερ

Ο 22χρονος νοσηλευόταν εδώ και επτά ημέρες σε κρίσιμη κατάσταση στη ΜΕΘ
20
Νοέμβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Κατέληξε, μετά από επτά ημέρες νοσηλείας, ο 22χρονος που κατάπιε ένα μπέργκερ χωρίς να το μασήσει, λόγω ενός επικίνδυνου challenge που επιχείρησε στο Κορωπί.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, ο 22χρονος πνίγηκε, καθώς έφραξαν οι αεραγωγοί του και στη συνέχεια κατέρρευσε.  Σύμφωνα με φίλους του, ο νεαρός πανικοβλήθηκε και λίγο αργότερα κατέρρευσε, ενώ δεν ανέπνεε για περισσότερα από δύο λεπτά.

Στο σημείο έφτασε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που τον μετέφερε στο Νοσοκομείο Γεννηματάς. Ο νεαρός νοσηλεύτηκε διασωληνωμένος στη ΜΕΘ, σε εξαιρετικά κρίσιμη κατάσταση. Παρά τις προσπάθειες των γιατρών, κατέρρευσε.

Ιστορικό νομοσχέδιο στη Βουλή: Τέλος στο μισθολογικό χάσμα ανδρών-γυναικών και ένταξη νοσηλευτών στα Βαρέα

Μια εξαιρετικά σημαντική μεταρρύθμιση για τα εργασιακά δεδομένα της…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ