Ραβασάκι από την τροχαία για υπερβολική ταχύτητα έλαβε ο Στέφανος Τσιτσιπάς. Σύμφωνα με πληροφορίες, δέχτηκε ψηφιακή κλήση για ιλιγγιώδη ταχύτητα καθώς πήγαινε με 210 χιλιόμετρα στην Αττική Οδό.
Οι έξυπνες κάμερες που υπάρχουν στην Αττική Οδό, δεν κάνουν διακρίσεις και έτσι ο Στέφανος Τσιτσιπάς που έτρεχε με υπερβολική ταχύτητα, έλαβε μέσω του gov.gr την κλήση για την παράβασή του.
Ο Έλληνας τενίστας, καταγράφηκε από κάμερες στην Αττική Οδό να τρέχει με 210 χιλιόμετρα, οδηγώντας ένα πολυτελές αυτοκίνητο και έτσι έγινε ένας από τους πρώτους που καλούνται να πληρώσουν με τον νέο αυτό τρόπο το πρόστιμο των 2000 ευρώ, αλλά και να στερηθεί το δίπλωμά του για έναν χρόνο.
Από τη Δευτέρα έχουν αρχίσει να αποστέλλονται οι πρώτες ψηφιακές κλήσεις αυτόματα μέσω του gov.gr στους οδηγούς που καταγράφηκαν από τις νέες «έξυπνες κάμερες». Πρόκειται για τις δέκα πρώτες κάμερες παρακολούθησης, οι οποίες έχουν ήδη τοποθετηθεί σε βασικές λεωφόρους, όπως η Κηφισίας, η Συγγρού και η Βουλιαγμένης, αλλά και σε άλλα κομβικά σημεία του οδικού δικτύου.
Οι συσκευές αυτές αποτελούν το πρώτο βήμα μιας ψηφιακής μεταρρύθμισης που στοχεύει στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Οι οδηγοί που καταγράφηκαν να παραβιάζουν τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας θα βλέπουν στην προσωπική θυρίδα του gov.gr όλες τις λεπτομέρειες της παράβασης, καθώς και το ποσό του προστίμου.
Η διαδικασία θα γίνεται αυτόματα, μέσω ειδικού λογισμικού που αναγνωρίζει τον αριθμό κυκλοφορίας, χωρίς να απαιτείται η παραδοσιακή καταγραφή από αστυνομικούς. Ο πολίτης θα ειδοποιείται άμεσα και θα μπορεί να πληρώνει το πρόστιμο ηλεκτρονικά, εξοικονομώντας χρόνο και αποφεύγοντας τη γραφειοκρατία.
