Σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης και εθνικής υπερηφάνειας πραγματοποιήθηκε το πρωί της Παρασκευής η επίσημη τελετή έπαρσης της ελληνικής σημαίας στον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, στο πλαίσιο του εορτασμού για τη Γιορτή των Ενόπλων Δυνάμεων και τα Εισόδια της Θεοτόκου.
Διπλή γιορτή για την Ελλάδα
Η 21η Νοεμβρίου έχει ξεχωριστή θέση στο ελληνικό ημερολόγιο, καθώς αποτελεί ημέρα τιμής για τις Ένοπλες Δυνάμεις, αλλά και μεγάλη θεομητορική εορτή για την Ορθοδοξία. Η Ελλάδα «γιορτάζει διπλά» αποδίδοντας ταυτόχρονα τιμές στην Παναγία –προστάτιδα του Έθνους– και σε όλους όσοι υπηρετούν την πατρίδα μέσα από τον στρατό, τη θάλασσα και τον αέρα.
Η τελετή στον Ιερό Βράχο
Στον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, το φως της αυγής βρήκε το άγημα της Προεδρικής Φρουράς να παρατάσσεται με απόλυτη ευθυκρισία, δίνοντας τον επίσημο χαρακτήρα που αρμόζει στη σημερινή ημέρα.
Η έπαρση της ελληνικής σημαίας συνοδεύτηκε από το Τμήμα Μουσικής του Πυροσβεστικού Σώματος, που απέδωσε το εμβατήριο της ημέρας πριν ακουστεί ο εθνικός ύμνος, δημιουργώντας μια έντονα φορτισμένη ατμόσφαιρα για όσους βρέθηκαν παρόντες.
Η τελετή ολοκληρώθηκε μέσα σε βαθύ σεβασμό, με το γαλανόλευκο πανί να κυματίζει πάνω από την Ακρόπολη, στέλνοντας το διαχρονικό μήνυμα ενότητας και τιμής προς τις Ένοπλες Δυνάμεις.
Η εκδήλωση στην Ακρόπολη δεν ήταν απλώς ένα τυπικό τελετουργικό, αλλά μια στιγμή εθνικής ενότητας και αναγνώρισης προς τους ανθρώπους που φυλάσσουν Θερμοπύλες. Σε μια ημέρα με τόσο συμβολικό βάρος, η ελληνική σημαία στον Ιερό Βράχο υπενθύμισε την ιστορική συνέχεια, τη συλλογική μνήμη και την τιμή που οφείλεται σε όσους υπηρετούν την πατρίδα.
