Το «μεγάλο κόλπο» στη Μάνδρα Αττικής: Ολόκληρος οικισμός ζούσε με κλεμμένο ρεύμα και νερό από ένα λάστιχο 1,5 χιλιομέτρου !

21
Νοέμβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Μπροστά σε ένα από τα πιο οργανωμένα κυκλώματα παράνομης υδροδότησης και ηλεκτροδότησης βρέθηκε η ΕΛΑΣ στη Μάνδρα, αποκαλύπτοντας ένα δίκτυο που λειτουργούσε «σιωπηλά» και τροφοδοτούσε ολόκληρο οικισμό με κλεμμένο νερό και ρεύμα για άγνωστο χρονικό διάστημα.


Η αποκάλυψη του παράνομου δικτύου

Η μεγάλη επιχείρηση πραγματοποιήθηκε το πρωί της 19ης Νοεμβρίου, όταν αστυνομικοί εντόπισαν λάστιχο συνολικού μήκους 1.500 μέτρων να ξεκινά από τη δημοτική παροχή νερού και να καταλήγει μέσα στον οικισμό, υδροδοτώντας κατοικίες χωρίς κανένα νόμιμο μετρητή. Το αυτοσχέδιο δίκτυο ήταν απλωμένο σε δύσβατα σημεία, θαμμένο σε κάποια σημεία και προσεκτικά καμουφλαρισμένο, δείχνοντας ότι λειτουργούσε για καιρό.

Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, το δίκτυο ήταν επιμελώς στημένο, λειτουργούσε για καιρό και είχε αναπτυχθεί μέσα σε δύσβατα σημεία της περιοχής, μακριά από την οπτική επαφή.

Παράλληλη κλοπή ρεύματος από πυλώνα φωτισμού

Την ίδια ώρα, σε κοντινή απόσταση  οι αστυνομικές δυνάμεις εντόπισαν και δεύτερη παράνομη εγκατάσταση, ένα καλώδιο 100 μέτρων που είχε συνδεθεί απευθείας σε πυλώνα φωτισμού αυτοκινητοδρόμου, ηλεκτροδοτώντας κατοικίες του ίδιου οικισμού.

Το καλώδιο αφαιρέθηκε άμεσα από συνεργείο του ΔΕΔΔΗΕ, καθώς η σύνδεση ήταν τόσο παράνομη όσο και επικίνδυνη, με σοβαρό κίνδυνο πρόκλησης πυρκαγιάς ή ηλεκτροπληξίας.

Η επιχείρηση της ΕΛΑΣ στη Δυτική Αττική

Η επιχείρηση οργανώθηκε από τη Διεύθυνση Αστυνομίας Δυτικής Αττικής, με τη συμμετοχή κλιμακίων της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων, της ΟΠΚΕ, της ομάδας ΔΙ.ΑΣ., της Τροχαίας, αλλά και αστυνομικού σκύλου.

Πραγματοποιήθηκαν 113 έλεγχοι, βεβαιώθηκαν παραβάσεις ΚΟΚ και αφαιρέθηκαν άδειες κυκλοφορίας και ικανότητας οδήγησης σε παραβάτες.

Οι αστυνομικοί μιλούν για μια «καλοστημένη γραμμή παροχής», στην οποία φαίνεται πως εμπλέκονταν περισσότερα από ένα άτομα.

Δεν είναι η πρώτη αποκάλυψη στη Μάνδρα

Η σημερινή αποκάλυψη, όμως, δεν είναι η πρώτη που «ταρακουνά» τη Μάνδρα. Πριν από λίγες ημέρες,  στη Βιομηχανική Ζώνη Μάνδρας,  εντοπίστηκαν δέκα θαμμένα υδρόμετρα και περίπου 40.000 κυβικά μέτρα αδήλωτου νερού που δεν είχαν καταγραφεί από το 2017.

Με εντολή του δημάρχου Αρμόδιου Δρίκου, ο Δήμος είχε προχωρήσει ήδη σε αποκατάσταση της διαφάνειας, κλείνοντας μια σοβαρή «τρύπα» στα δημοτικά έσοδα. Η νέα αποκάλυψη, όμως, δείχνει ότι η πρακτική της παράνομης κατανάλωσης δεν ήταν μεμονωμένη.

Νέο παράνομο δίκτυο υδροδότησης στη Μάνδρα: Οικισμός έπαιρνε νερό με λάστιχο 1,5 χλμ. από δημοτική

Αρμόδιος Δρίκος στη Βιομηχανική Ζώνη Μάνδρας – έλεγχοι για θαμμένα ρολόγια ύδρευσης

Συνεχίζεται η έρευνα για τους υπεύθυνους

Το αυτοσχέδιο δίκτυο νερού και ρεύματος βρίσκεται πλέον στο μικροσκόπιο των αρχών.

Η ΕΛΑΣ εξετάζει στοιχεία και μαρτυρίες προκειμένου να εντοπίσει τους υπεύθυνους και να εξακριβώσει πόσο καιρό λειτουργούσε η παράνομη εγκατάσταση. Δεν αποκλείεται να διερευνηθεί και το ενδεχόμενο ύπαρξης αντίστοιχων δικτύων σε γειτονικές περιοχές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Αυταπάτες και εξαπατήσεις έρχονται για 4 ζώδια σήμερα 26/6: Το τετράγωνο Ήλιου – Ποσειδώνα θολώνει την κρίση

Αναβλητικές θα είναι οι διαθέσεις της Παρασκευής 26 Ιουνίου…

Δικαστική νίκη Τραμπ: Το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ εγκρίνει το μπλόκο σε αιτούντες άσυλο στα σύνορα

Μια καθοριστική νίκη για την αυστηρή μεταναστευτική του πολιτική…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ