Σε κάθειρξη 8 ετών καταδικάστηκε ο Παναγιώτης Ψωμιάδης, μετά την ετυμηγορία του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης, το οποίο τον έκρινε ένοχο για απιστία και ψευδή βεβαίωση. Οι κατηγορίες αφορούν εικονικά έργα που εμφανίζονταν να υλοποιούνται την περίοδο που ο ίδιος ήταν νομάρχης Θεσσαλονίκης, με αποτέλεσμα να προσληφθούν 81 άτομα με συμβάσεις μίσθωσης έργου τα οποία όμως τελικά εργάζονταν σε άσχετες υπηρεσίες.
Ζημιά 1,3 εκατ. ευρώ – Η υπόθεση 2007–2010
Η υπόθεση αφορά την περίοδο 2007–2010, όπου –σύμφωνα με το κατηγορητήριο– προκλήθηκε ζημιά περίπου 1,3 εκατομμυρίων ευρώ στον δημόσιο κορβανά. Τα έργα για τα οποία είχαν γίνει οι προσλήψεις δεν πραγματοποιήθηκαν ποτέ, ενώ το προσωπικό απασχολήθηκε σε άλλες υπηρεσίες της Νομαρχίας.
Το ελαφρυντικό και η ποινή κατ’ οίκον
Ο 78χρονος σήμερα πρώην νομάρχης, βουλευτής και περιφερειάρχης έλαβε το ελαφρυντικό της μεταγενέστερης καλής συμπεριφοράς, σύμφωνα με την απόφαση.
Λόγω ηλικίας, το δικαστήριο όρισε ότι η ποινή θα εκτιστεί κατ’ οίκον.
Παρά την καταδίκη, το δικαστήριο χορήγησε αναστέλλουσα δύναμη στην έφεση, πράγμα που σημαίνει ότι ο Παναγιώτης Ψωμιάδης παραμένει ελεύθερος μέχρι να εκδικαστεί η υπόθεση σε δεύτερο βαθμό.
