«Ρε παιδιά, λίγο σεβασμός»: Η δασκάλα επιμένει πως έπραξε σωστά που κατήγγειλε τον 6χρονο – Οι γονείς μιλούν για εμμονική συμπεριφορά

21
Νοέμβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η υπόθεση που έχει σοκάρει το Λουτράκι συνεχίζει να προκαλεί αντιδράσεις, η 55χρονη δασκάλα που κατήγγειλε ότι 6χρονος μαθητής την «θώπευσε» επιμένει πως έπραξε σωστά «για την προστασία όλων», ενώ γονείς και εκπαιδευτικοί κάνουν λόγο για εμμονικές συμπεριφορές και υπερβολικά θρησκευτική στάση μέσα στην τάξη.


«Ρε παιδιά, λίγο σεβασμός. Σήμερα η εποχή έχει ξεφύγει». Με αυτά τα λόγια η 55χρονη δασκάλα από το Λουτράκι υπερασπίστηκε την απόφασή της να απευθυνθεί στην αστυνομία, καταγγέλλοντας πως ένας 6χρονος μαθητής της την άγγιξε στο στήθος την ώρα του μαθήματος των εικαστικών.

Μιλώντας στο Live News του MEGA, η εκπαιδευτικός δήλωσε ότι δεν ήθελε να ενημερώσει  τους γονείς του παιδιού, αλλά απευθύνθηκε στον διευθυντή και σε συναδέλφους πριν μεταβεί στο αστυνομικό τμήμα.

Η εικαστικός όμως φαίνεται πως ήθελε να φτάσει το περιστατικό στην αστυνομία όπου και πήγε να κάνει καταγγελία για τον συγκεκριμένο μαθητή: «Μετά από τρεις μέρες, η δασκάλα πήγε στην αστυνομία για να κάνει την αναφορά. Δεν έχει κάνει μήνυση, γιατί ο νόμος ορίζει ότι δεν μπορεί να κάνει μήνυση σε παιδί κάτω των 8 ετών. Είχε την πρόθεση, αλλά δεν μπορούσε.

Τι είπε η δασκάλα

«Το παιδάκι με άγγιξε στο στήθος. Μου λέει “κυρία, να σας δείξω τη ζωγραφιά;” και τότε έγινε το περιστατικό. Δεν μπορούσα να το αφήσω έτσι», ανέφερε.

Υποστήριξε, μάλιστα, πως το παιδί «κατάλαβε τι έκανε»

«Ένα παιδί 6 χρονών καταλαβαίνει, δεν είναι ενός έτους. Εγώ ήθελα να προστατεύσω εμένα, τα παιδιά και το ίδιο το παιδί».

«Δεν είμαστε μωρά. Ένα παιδί 6 χρονών, πιστεύω, καταλάβαινε, δεν είναι ενός έτους. Εσείς τα κάνατε έξι χρονών;

Το θέμα είναι η ασέλγεια των παιδιών απέναντι στους εκπαιδευτικούς»

Οι δηλώσεις της προκάλεσαν οργή σε εκπαιδευτικούς και γονείς που κάνουν λόγο για «υπερβολή που αγγίζει τα όρια παραλογισμού».

Προκαταρκτική έρευνα – Απομακρύνθηκε από το σχολείο

Μετά την καταγγελία, διατάχθηκε προκαταρκτική εξέταση και η δασκάλα απομακρύνθηκε άμεσα από το σχολείο μέχρι να ολοκληρωθεί η ΕΔΕ.

Ο πρόεδρος της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας, Δημήτρης Ντιρμέρης, εξήγησε:

«Ο διευθυντής της είπε ότι πιθανότατα ήταν λάθος κίνηση του παιδιού. Η ίδια όμως επέμεινε και πήγε στην αστυνομία. Οι γονείς ενημερώθηκαν από τις αρχές και κατέθεσαν αναφορά για την εκπαιδευτικό».

Γονείς: «Δεν έκανε εικαστικά – έκανε θρησκευτικά»

Την ίδια στιγμή, γονείς καταγγέλλουν ότι η συγκεκριμένη δασκάλα είχε έντονη θρησκευτική επιρροή στην τάξη:

«Τα παιδιά ζωγράφιζαν σταυρούς, αγίους και εκκλησίες. Παραπονιόντουσαν ότι δεν έκαναν εικαστικά. Είχαμε κάνει παράπονα», λέει πατέρας μαθητή.

«Ήταν κλειστός άνθρωπος, δεν είχε επαφή με τους γονείς. Θεωρούμε ότι υπήρχαν εμμονικές συμπεριφορές. Πρέπει να υπάρχει έλεγχος για το ποιος διδάσκει», συμπλήρωσε.

Η υπόθεση συνεχίζεται

Η έρευνα για το περιστατικό βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, ενώ η δασκάλα αναμένει τις αποφάσεις του πειθαρχικού.

Οι γονείς του 6χρονου, που δεν προχώρησαν σε μήνυση λόγω ηλικίας του παιδιού, ζητούν την πλήρη διερεύνηση της υπόθεσης και δηλώνουν σοκαρισμένοι:

«Δεν μπορεί μια τυχαία κίνηση ενός μικρού παιδιού να βαφτίζεται θώπευση», αναφέρουν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΥΠΕΞ ΗΠΑ: «Πρόοδος στις συνομιλίες Ισραήλ-Λιβάνου»

Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο, που πραγματοποιεί…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ