Στο νοσοκομείο δύο διαρρήκτες στη Θεσσαλονίκη μετά από πτώση 6 μέτρων στην προσπάθεια να διαφύγουν

22
Νοέμβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ένα απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε το βράδυ της Παρασκευής στον Δρυμό Θεσσαλονίκης, όταν δύο διαρρήκτες τραυματίστηκαν σοβαρά προσπαθώντας να ξεφύγουν από διαμέρισμα όπου είχαν μόλις εισβάλει. Οι δράστες, αιφνιδιασμένοι από την ξαφνική επιστροφή του ιδιοκτήτη, πήδηξαν από μπαλκόνι, πέφτοντας από ύψος περίπου 6 μέτρων και καταλήγοντας στο έδαφος με βαριά τραύματα.

Θεσσαλονίκη: Διαρρήκτες για... κλάματα - Πήδηξαν από μπαλκόνι,  τραυματίστηκαν και συνελήφθησαν | Έθνος

Η διάρρηξη και η αιφνίδια επιστροφή του ιδιοκτήτη

Οι δύο αλλοδαποί, ηλικίας 33 και 35 ετών, μπήκαν στο διαμέρισμα του πρώτου ορόφου και αφαίρεσαν κοσμήματα, δύο κινητά τηλέφωνα, προσωπικά αντικείμενα και 615 ευρώ. Την ώρα που επιχειρούσαν να φύγουν, ο ιδιοκτήτης επέστρεψε, με αποτέλεσμα να τους αντιληφθεί και να προκαλέσει πανικό στους δράστες.

Σε μια απεγνωσμένη προσπάθεια να διαφύγουν, οι δύο άνδρες πήδηξαν από το μπαλκόνι, καταλήγοντας στο έδαφος από ύψος έξι μέτρων. Η πτώση τους προκάλεσε σοβαρούς τραυματισμούς. Στο σημείο έσπευσαν εθελοντές της Ομάδας Διάσωσης Δρυμού, οι οποίοι τους προσέφεραν τις πρώτες βοήθειες.

Οι διαρρήκτες διακομίστηκαν στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου, όπου νοσηλεύονται φρουρούμενοι.

Αναζητείται συνεργός

Σύμφωνα με την αστυνομία, αναζητείται τρίτο άτομο που φέρεται να τους περίμενε σε όχημα και εξαφανίστηκε όταν αντιλήφθηκε την αναστάτωση.

Για την υπόθεση σχηματίστηκε δικογραφία από το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ωραιοκάστρου, το οποίο συνεχίζει τις έρευνες για τον εντοπισμό του συνεργού και τη διαλεύκανση της υπόθεσης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΥΠΕΞ ΗΠΑ: «Πρόοδος στις συνομιλίες Ισραήλ-Λιβάνου»

Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο, που πραγματοποιεί…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ