Η ΠτΔ κατέθεσε στεφάνι στο Μνημείο Ολοκαυτώματος στο Θησείο

27
Ιανουάριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, με αφορμή την Ημέρα Μνήμης Ελλήνων Εβραίων Μαρτύρων και Ηρώων του Ολοκαυτώματος, κατέθεσε στεφάνι στο Μνημείο Ολοκαυτώματος στο Θησείο, τιμώντας όλους εκείνους που έχασαν τη ζωή τους στα ναζιστικά στρατόπεδα συγκέντρωσης.

Στεφάνι, επίσης, κατέθεσε και ο Ούγκω Φρανσές ένας από τους τελευταίους Έλληνες επιζώντες του Ολοκαυτώματος.

Νωρίτερα, με ανάρτησή της στο Twitter, η Κατερίνα Σακελλαροπούλου ανέφερε: «Τιμάμε σήμερα τα θύματα του Ολοκαυτώματος. Το αποτρόπαιο έγκλημα του ναζισμού, που συγκλόνισε με την ασύλληπτη βαρβαρότητά του την ανθρωπότητα, μας καλεί όλους σε διαρκή εγρήγορση, ώστε το σύνθημα “Ποτέ Ξανά” να γίνει πράξη».

Ιστορικό deal: Στη Μάντσεστερ Σίτι ο Έλιοτ Άντερσον με το αστρονομικό ποσό των 130 εκατ. λιρών

Παίκτης της Μάντσεστερ Σίτι θα πρέπει να λογίζεται πλέον…

Μουντιάλ 2026: Φωτιά στο Αίγυπτος–Ιράν – Η FIFA επιτρέπει τις σημαίες Pride στο γήπεδο

Μια απόφαση που αναμένεται να προκαλέσει έντονες συζητήσεις και…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ